czwartek, 2 listopada 2017

Wniosek o nadesłanie opinii wraz z pouczeniem o przysługujących mi środkach odwoławczych


III RNs 181/17

Adresat:
Dariusz Salamon
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olecku
ul. Leśna 40
19-400 Olecko
tel.  87 520 21 48
fax  87 520 22 30
olecko.piw@wetgiw.gov.pl

Wniosek o nadesłanie opinii wraz z pouczeniem o przysługujących mi środkach odwoławczych

Od każdej decyzji i opinii każdego urzędu służy odwołanie oraz pouczenie o przysługujących mi prawach.
Przysługuje mi też oczywiście egzemplarz decyzji lub opinii danego urzędu.

W związku z tym, że wydał pan ukradkiem, za moimi plecami, niezwykle tendencyjną, oraz wysoce szkodliwą opinię na mój temat i mojego gospodarstwa, z którą się absolutnie nie zgadzam, oraz wydał pan bezpodstawną zgodę do grabieży moich zwierząt, wnoszę o nadesłanie jednego egzemplarza owej opinii oraz pouczenia o przysługujących mi środkach odwoławczych, w formie papierowej z ważnymi pieczątkami i czytelnym podpisem.

Z poważaniem,
Izabella Redlarska
Czukty 1, 19-420 Kowale Oleckie
511945226





5 komentarzy:

  1. Bilans dnia: dwa pisma, posadzone jedno drzewko, przygotowany dół pod następne, sprzątnięta z ogrodu większość doniczek, skrzynek i paletek wysiewnych. Przygotowania do zimy w toku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten weterynarz też pójdzie siedzieć ze stalkerami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto miałby go skazać? Ślepy na wykroczenia lokalnych szyszek Sąd Olecki?
      Moim zdaniem to co robi ten wet wobec mnie nosi znamiona stalkingu i powinny być mu przedstawione zarzuty.

      Usuń
  3. Weterynarz w swojej opinii odniósł się do wszystkiego co nie podlega jego kompetencji , czyli o stanie zabudowań , stanie finansowym ,o stanie mechanizacji gospodarstwa, o stanie stosunków sąsiedzkich Indianki , tylko nie o aktualnym stanie zdrowia i kondycji zwierząt , a luźna uwaga o wygłodzeniu nie podparta jest żadnym badaniem kondycji , Pan wet na oko stwierdził że konie głodne ,ale stwierdził też ,że areał pastwisk jakim dysponuję gospodarstwo jest wystarczający do wychowu pastwiskowego . Pan wet nie ma też pojęcia na czym taki wychów polega ,i że jeden murowany budynek bez wody i prądu oraz ze swobodnym 24 godzinnym dostępem {czyli be drzwi } jest w takim chowie wystarczający . Zwierzęta posiadają dostęp do wody , mają zapas siana owsa nie potrzebują bo nie opracują , a czy siana zabraknie zimą i czy zimą strumień zamarznie { Konie potrafią kopytami przerąbać lód na wodzie płynącej } to są na razie jego domysły . Pan Powiatowy z Olecka swoim pismem wykazał jedno brak wiedzy i kompetencji . Na pewno w gospodarstwie Indianki jest wiele rzeczy do natychmiastowej poprawy np skuteczne ogrodzenia , ale o tym pan wet nie wspomina . Tak niestety wygląda kompetencja urzędników na prowincji .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałam rozbudować ogrodzenie, ale sędzia Mazur kazał mi zapłacić adwokatce Wąsa ok. 3000 zł i komornik zagarnął moje dotacje 😟

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!