niedziela, 26 listopada 2017

5 lat nękania

Od 5 lat jestem nękana, opluwana, zniesławiana, oczerniana, pomawiana, obrzydliwie, wulgarnie lżona.

Autorki nagonki nawołują do składania donosów na mnie, do zakładania mi spraw, do nasyłania na mnie rozmaitych instytucji, do wirtualnych i fizycznych ataków na mnie, same również donoszą na mnie.

Pod ich wpływem jestem atakowana ja i moje zwierzęta - nie tylko internetowo, ale i fizycznie. Bez przerwy nachodzi mnie policja.
Przyjeżdżają z gotowymi mandatami.
Jestem atakowana non stop od 5 lat.
Zaszczuwają mnie. W tym procederze bierze udział olecka policja, olecka prokuratura, olecki sąd, GOPS Kowale Oleckie, PiW Olecko.
Oni robią wszystko, by mnie doprowadzić do ostateczności, do samobójstwa. To współpracująca ze sobą klika.

Ostatnim ich wymysłem jest umieszczenie mnie wbrew mojej woli w psychiatryku.
Osoby zdrowej psychicznie i umysłowo.
Nikt mnie nie broni przed tą szajką. Jestem z tym wielkim zaszczuwaniem i zamachem na moją wolność i inwentarz sama.

Państwo polskie, które dopiero zaczyna odbudowywać swoje struktury, gdzieś tam w Warszawie, póki co nie działa tu.
Nie broni, nie chroni mnie przed tym zaszczuwaniem.

Co ja mam zrobić by się obronić? Zrzec się obywatelstwa polskiego?
Ja nie chce być pomiatana przez ten lokalny układ, lokalny system opresji!

Izabella Redlarska
Czukty 1
19-420 Kowale Oleckie
Tel.511945226

11 komentarzy:

  1. To może pojedź do Warszawy, bezpośrednio do Pana Kaczyńskiego i Pana Ziobry.Oni Ci pomogą.
    Ula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile dobrze pamiętam, Indianka pisała do ministra Ziobry. Była jakaś odpowiedź? Co z tą sprawą, Iza?

      Usuń
  2. No wlasnie i to już chyba dość dawno.
    Ula

    OdpowiedzUsuń
  3. Na bieżąco do Ministerstwa Sprawiedliwości idą kopie pism składanych tu na miejscu w różnych instytucjach.
    Poszło też pismo bezpośrednie do Pana Ziobry.
    Zadzwonię i dowiem się, czy ktoś się zajął tą sprawą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Póki co muszę sprostować pomówienia urzędników, którzy wystawili mi negatywne opinie w celu udupienia mnie.
    Brak reakcji oznacza dla instytucji w tym sądu akceptację czy zgodzenie się ze szkodliwym stanowiskiem urzędasów.

    OdpowiedzUsuń
  5. By the way: żadna z tych instytucji, która tak ochoczo i skrupulatnie zareagowała na anonimy i urządziła mi tu serię nalotów, nie raczyła odpowiedzieć na moje pisma do nich skierowane i podpisane moim nazwiskiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. To nie pisz już do nich tylko jedź bezpośrednio do Pana Kaczyńskiego. Ula

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty jesteś wymeldowana i teoretycznie jesteś w Szczecinie u rodziców. Nie będą Cię więc nachodzić na farmie. Ula

    OdpowiedzUsuń
  8. Będą. Nie uznali mojego wymeldowania.
    Muszę jechać do Urzędu Gminy i złożyć wniosek osobiście.
    Ustnie, telefonicznie i emailowo im nie wystarczy.
    Tylko jak anonim przychodzi wymierzony we mnie, szkodzący mi - to im to wystarczy by się ruszyć i zrobić mi nalot.

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam pewna, że zrobiłaś to w urzędzie. To oczywiste, że mailowo nie można bo muszą wydać nowy dowód osobisty. Szkoda, że tego nie zrobiłaś. Ula

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam pewna, że zrobiłaś to w urzędzie. To oczywiste, że mailowo nie można bo muszą wydać nowy dowód osobisty. Szkoda, że tego nie zrobiłaś. Ula

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!