wtorek, 28 listopada 2017

"Same superlatywy"

Socjalnej Ewelinie Giedrojć przeszkadza, że opisuję z lubością na stronach internetowych moje ukochane zwierzęta i przedstawiam ich piękne zdjęcia. Cóż w tym dziwnego, że  opisuję zwierzęta?
Kocham zwierzęta i lubię z nimi przebywać.
To normalne, że opisuję je na moim cytowanym przez nią blogu.

Dlatego socjalna postanowiła doprowadzić do ich odebrania? Bo je kocham?
Napuściła na mnie PiW Olecko oraz inspektora budowlanego.
Moi sąsiedzi (sołtyska z rodziną) nie mają obory ani wiaty, a trzymają na polu do 9 sztuk bydła. Mają też ogromne dotacje oraz las umożliwiające postawienie wiaty, a nawet oborę. Jadąc do mnie musiała je widzieć. Nie zapragnęła interwencji inspektora weterynarii? Czy ci ludzie obok nie "stwarzają zagrożenia dla zwierząt"? Tylko do moich zwierząt sprowadziła PiW i nadzór budowlany!

Jadąc do mnie z Kowal Oleckich mijała wiele rozpadających się obór i domów w gminie. Czy na tamtych właścicieli też poskładała donosy? Czy tylko mnie sobie upatrzyła do atakowania i zniszczenia?

Ewelina Giedrojć przyznała, że czyta moje stare strony oraz bieżącego bloga. Skoro tak, doskonale wie, że radzę sobie nieźle sama na gospodarstwie od 15 lat. Wiadomo, że samotnej osobie bez wsparcia ludzi czy finansowego nie jest łatwo. To dlatego postanowiła mi dokopać donosami?

Wiedząc o tym, że radzę sobie o własnych siłach na moim gospodarstwie, wiedząc, że wyhodowałam liczne, piękne zwierzęta, które kocham - mimo to, kierując się złą wolą, złożyła wniosek o oderwanie mnie od mojego gospodarstwa i zwierząt oraz umieszczenia wbrew mojej woli wśród ludzi umysłowo i psychicznie chorych. Skala szkodliwości tej kobiety jest przerażająca. Postanowiła osobie zrujnować życie, bo takie ma widzimisię, bo tak jej nakazują układy w które jest uwikłana.

Z jej opinii wynika zaangażowanie w konflikt z policją i Maciejewską. To ona wiedząc o moim konflikcie z lokalną policją (o nękaniu przez policję także wspominam na moim blogu, który ona czyta) wielokrotnie działającą na moją szkodę, co wynika jasno z wielu akt sądowych, sprowadziła do mnie dwóch policjantów i wymuszała na mnie wpuszczenie ich do mojego domu.
Po co sprowadziła policję na moje gospodarstwo? By mnie sprowokować? By mnie wyprowadzić z równowagi?
Po co naciskała, bym wpuściła policję do mojego domu?

Etyka zawodowa tej pracownicy budzi poważne wątpliwości.

Izabella Redlarska
Czukty 1
19-420 Kowale Oleckie
Tel.511945226

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!