poniedziałek, 27 listopada 2017

Prostowanie bredni Giedrojciowej


Ewelina Giedrojć pisze brednie na mój temat, insynuując, że "stwarzam dla siebie zagrożenie". Obecnie jedynym realnym zagrożeniem dla mojego życia, wolności i zdrowia, jest skorumpowana, źle mi życząca, pracownica socjalna Ewelina Giedrojć.

Nie jestem osobą bezradną i beznadziejną, tak jak skrajnie tendencyjnie i wręcz fałszywie, insynuuje Ewelina Giedrojć. 

Ewelina Giedrojć nie karmi mnie łyżeczką czy przez rurkę, by twierdzić, że bez pomocy zakładu psychiatrycznego nie jestem w stanie funkcjonować.

Nie tnę się, nie wieszam, nie ćpam, nie upijam. W żaden sposób sobie nie zagrażam.
Ona była u mnie krótko tylko dwa razy, w tym  pierwszy raz od razu z policją, a drugi raz od razu z psychiatrą, którego nasłała na mnie policja olecka, a zapłaciła jemu za wystawienie mi skierowania na przymusowe leczenie w zakładzie psychiatrycznym (zaświadczenie psychiatry z zaleceniem przymusowego leczenia) Giedrojć pieniędzmi opieki społecznej. Pan psychiatra Daniel Obara zainkasował prawdopodobnie kilkaset złotych od GOPS Kowale Oleckie za wystawienie mi złej opinii i skierowania do psychiatryka. Dokładnie nie wiem ile, gdyż GOPS Kowale Oleckie, ukrywa przede mną wysokość honorarium wypłaconego Danielowi Obarze, za skierowanie mnie do psychiatryka na ich życzenie.

Ewelina Giedrojć ewidentnie działa na moją szkodę. Ta kobieta mnie bardzo skrzywdziła.
Nadużyła rażąco przy tym swoich uprawnień pracownicy socjalnej, której celem pracy jest pomaganie, a nie szkodzenie ludziom.

W wyniku działań Eweliny Giedrojć, wymierzonych we mnie, jestem obecnie przeczołgiwana przez Sąd w Olecku i jego upokarzające mnie procedury (przymusowe badania wbrew mojej woli, nakaz siłowego doprowadzenia przez zbirów z policji Olecko, którzy niejedną krzywdę i szkodę mi już wyrządzili).

Obawiam się o siebie i mój majątek. Podczas owego doprowadzenia mogą wykorzystać sytuację, aby mnie niby przypadkowo zabić lub oskarżyć o naruszenie ich nietykalności lub czynną napaść na funkcjonariusza, co jest zagrożone karą więzienia. Mogą też jeszcze bardziej zniszczyć mi drzwi do domu. Nie zgadzam się na tego typu działania wymierzone we mnie.
Podczas doprowadzania będę sama, bezbronna, bez życzliwych mi świadków.
Ta policja olecka może ze mną zrobić wszystko, a ja będę bezbronna i bezradna, jak w Bystrym. Nikt mi nie pomoże, łącznie z tym lewackim RPO od 7 boleści. Po aferze w Bystrym RPO nic mi nie pomógł. Zero.


Izabella Redlarska
Czukty 1
19-420 Kowale Oleckie
Tel.511945226

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!