wtorek, 28 listopada 2017

Istniejące zadłużenia nie są komfortowe

Istniejące zaległe zobowiązania finansowe nie są dla mnie komfortowe, ale nie upoważniają one pracownicy socjalnej do wymuszania na mnie sprzedaży ziemi czy zwierząt.

Giedrojć czyniąc takie naciski wyszła poza swoje kompetencje. Jest to bezczelna postawa osoby, która w sposób nieuprawniony stawia się w pozycji zarządcy mojego majątku. Ta jej uzurpatorska postawa tłumaczy jej złowieszczą chęć ubezwłasnowolnienia mnie, po to, by przejąć mój majątek.


Izabella Redlarska
Czukty 1
19-420 Kowale Oleckie
Tel.511945226

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!