czwartek, 30 listopada 2017

Zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa


Prokurator Generalny
Zbigniew Ziobro
Prokuratura Krajowa
ul Rakowiecka 26/30
02-528 Warszawa

Zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa

Od 5 lat grupka psycholi nęka mnie poprzez Internet i nasyłanie na mnie różnych instytucji i ludzi. Te osoby podszywają się pode mnie i moje gospodarstwo, posługują się moimi danymi, zdjęciami, fragmentami moich tekstów, tak skomentowanych, by jątrzyć. Nie upoważnione, spraszają obcych ludzi na moje gospodarstwo, zamieściły mapkę z opisem dojazdu do mego domu. Sugerują, że oczekuję intruzów przez całą dobę. Podszywają się pode mnie na różnych portalach, m.in. na bloggerze i Sympatii. Przekonują ludzi, że jestem seksualnie dostępna dla każdego łachmyty. Ich zachęty prowokują do gwałtu i przemocy. Ich działania objawiają się codzienną uporczywą inwigilacją, lżeniem, urąganiem, oczernianiem, manipulowaniem treścią i zdjęciami z mojego bloga oraz starych stron internetowych, podrywaniem mojego autorytetu i wiarygodności, pomawianiem, rozsyłaniem szkalujących mnie anonimów, szczuciem na mnie setek i tysięcy przypadkowych internautów, a także sąsiadów i mieszkańców okolicznych wiosek oraz nasyłaniem na mnie różnych lokalnych instytucji. 

Ich aktywność zaskutkowała najściami, groźbami, pobiciem, licznymi kontrolami rozmaitych urzędów oraz niesnaskami z niektórymi aktywnymi Facebookowo sąsiadkami, które dały się wkręcić w nagonkę przeciwko mnie.

Prokuratura olecka kilkakrotnie odmówiła ścigania kryminalistów.
W sierpniu 2017 kryminaliści po serii wulgarnych pogróżek zamieszczanych zarówno na stronie Rancho Romantica de Syf, jak i pod postami na moim blogu: www.kreatywnaromantyczka.blogspot.com, wysłali pismo do GOPS Kowale Oleckie aby mnie umieścił w zakładzie psychiatrycznym.

Na podstawie tego anonimowego emaila, GOPS Kowale Oleckie założył mi sprawę sądową o przymusowe umieszczenie mnie w psychiatryku wbrew mojej woli. Jestem zmuszana przez Sąd do przechodzenia przez przymusowe badania psychiatryczne wbrew mojej woli. Mam być aresztowana i siłą doprowadzona przez policję olecką, z którą nie lubię się z uwagi na jej liczne nadużycia uprawnień przez funkcjonariuszy. GOPS naciąga opinie, aby mnie zamknąć w szpitalu dla umysłowo i psychicznie chorych. Zebrane przez GOPS trzy kłamliwe, negatywne, naciągane opinie posługują się retoryką żywcem zerżniętą ze strony stalkerów na Facebooku.

Sądzę, że autorzy tych opinii zasugerowali się mega negatywną narracją pojawiającą się nachalnie od 5 lat dzień w dzień na stronie Rancho Romantica de Syf, lub współpracują ze stalkerami. Możliwe, że sami osobiście biorą udział w tej internetowej nagonce rozpętanej przeciwko mnie. Z doskoku, lub regularnie.

W przypadku pracownicy socjalnej Eweliny Giedrojć mam taką pewność, gdyż zidentyfikowałam ją na stronie stalkerów Rancho Romantica de Syf. Zidentyfikowałam tam też 4 inne osoby, w tym lekarkę oraz jeszcze jedną pracownicę socjalną.
Na tej stronie obelżywie na mój temat wypowiada się też dwóch występujących jawnie facetów: frajerów i hejterów w jednym (Piotr Wnuk i Andrzej Deruchowski), którzy mnie nie znają osobiście i żadnego realnego konfliktu ze mną nie mieli, ale postanowili dołożyć swoje marne 3 grosze do nagonki na mnie, poprzez partycypowanie w lżeniu i urąganiu mi.

Na tej stronie na Facebooku, podszczute i zachęcone przez twórczynie strony, od czasu do czasu,  wypowiadają się niektóre mieszkanki moich okolic, które osobiście mnie praktycznie nie znają, lub ledwo ze sporadycznego widzenia raz na kilka lat lub miesięcy (Marcelina Rakowska, Kaczmarska, Anna Maluchnikowa). Zarażone hucpą i obelżywą narracją tej strony, zadowolone, że mają chętnych słuchaczy, wypowiadają się o mnie w sposób pejoratywny, prowokujący do konfliktów. W ten sposób autorzy tej strony (sądzę, że to Marta Piotrowska i Izka Urbaniak, Andrzej Bernard Sobolewski, Anna Monika Sobolewska) celowo skłócają mnie z moim otoczeniem. Jeden z podbuntowanych sąsiadów, pobił mnie w sierpniu 2017 (Karol Wąsewicz).

Wnoszę o ściganie i ukaranie osób winnych nękania i zaszczuwania mnie.
Wnoszę o ściganie i ukaranie osób winnych pomiatania mną i pozbawiania mnie wolności i spokoju.

Oświadczam, że będę występować w niniejszej sprawie jako oskarżyciel posiłkowy.
Wnoszę o ustanowienie adwokata z urzędu w osobie mecenasa Adama Ramotowskiego z Olecka.
Wnoszę o przesłuchanie podejrzanych przy udziale monitoringu lub moim osobistym.
Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojego wniosku.

Izabella Redlarska
Czukty 1
19-420 Kowale Oleckie
Tel.511945226

4 komentarze:

  1. Zapomniała Pani nadmienić, że leczy się Pani psychiatrycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby? 😀
      Jestem zdrowa zarówno umysłowo jak i psychicznie i nikt tego nigdy nie podważał, dopóki nie wdepnęłam w korupcyjne gówno mazurskie.

      Nadmienię, że nie leczę się ani psychiatrycznie, ani umysłowo.
      Ba, nigdy nie leczyłam, gdyż jestem i byłam normalna.
      Tyle w temacie. Przebadać powinna się Giedrojć, która osobę normalną kieruje do psychiatryka, podczas gdy po gminie luzem lata sporo niekontrolowanych świrów.

      Usuń
  2. "Wnoszę o ustanowienie adwokata z urzędu w osobie mecenasa Adama Ramotowskiego z Olecka."
    Mozesz sobie wnosic...
    Adwokat z urzedu przyznawany jest dla obrony pozwanego, ktory dostal zarzuty popelnienia przestepstwa, a nie dla powoda, ktory te zarzuty postawil.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mogę sobie wnosić i należy mi się on w związku z sytuacją w jakiej się znajduję.

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!