sobota, 24 września 2022

Zbyt wymagająca wobec siebie

Być może zbyt wiele od siebie wymagam, dlatego zdarza się niekompletne zrealizowanie planu dnia lub tygodnia.
Lepiej jednak wymagać więcej niż mniej, wtedy jest szansa na większe postępy prac, zadań i projektów.

W tym tygodniu suma summarum udało mi się dopilnować kilka zaległych spraw. Mimo, że wiele ich jeszcze przede mną, to jednak postęp znaczny jest, zwłaszcza w świetle paraliżu psychicznego wywołanego traumatycznymi przeżyciami sprowadzonymi na mnie przez zorganizowaną grupę przestępczą udającą zatroskanych ratowaczy zwierząt. Ten paraliż utrudnia mi normalne funkcjonowanie.

Zawsze to już kilka wyzwań mniej przede mną będzie w przyszłym tygodniu. Warto wcześniej choćby część zadań realizować, bo one wszystkie wymagają czasu i uwagi oraz zdrowia. Dziś na przykład zdrowia mi zabrakło i nie zrobiłam wszystkich zaplanowanych prac biurowych, ale dałam radę zrobić część, co też jest dobre. 😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!