niedziela, 18 września 2022

Zapraszam TOZ do odbioru Bandziora!

Zapraszam TOZ do odbioru psa-mordercy o adekwatnym imieniu - Bandzior.
Pies jest agresywny, bezwzględnie zabija zwierzęta, po prostu gruchocze im kości i obdziera ze skóry (nie zjada, zabija dla przyjemności). 
Bandzior wymaga kojca/klatki, a ja tutaj czegoś takiego nie mam.   
 
On tylko toleruje małe pieski. Rzuca się na i zabija koty, mimo, że je zna. Żadnemu żywemu stworzeniu nie przepuści. Rzuca się nawet na przelatującego bociana. Nie da się go zresocjalizować (próbowałam).
 
Psa dostałam jako dorosłego z brzydkimi narowami i niestety nie da się go już odzwyczaić od tych złych nawyków. Zdjęłam poprzednim właścicielom z pleców problem, pomogłam im, ale niestety teraz okazuje się, że ja się z nim męczę. Chętnie i automatycznie się mordercy zrzeknę w dniu jego odbioru.
 
Zupełnie inaczej się zachowują psy wychowane od małego przeze mnie. One nie zabijają moich zwierząt, a ten tak. Moje psy wyhodowane przeze mnie od małego - chronią moje zwierzęta. Ten tylko potrafi zabić.
 
TOZ z pewnością ma kojce i klatki oraz możliwość zebrania zbiórki na nową klatkę i budę jeśli potrzeba.
Ja nie mam możliwości zebrania zbiórki na klatkę, dlatego niestety z ulgą tego akurat psa oddam. 
 
Pies jest zdrowy i prawidłowo odżywiony. Jedyną, ale poważną jego wadą jest skłonność do zabijania.
Proszę koniecznie o telefon przed przyjazdem, to psa przygotuję do odbioru, aby ratowników nie zagryzł. tel. 506200135
 
Z uszanowaniem,
Izabella Redlarska
Zatroskany hodowca
 
 


Rancho(@)adres.pl

3 komentarze:

  1. Nie rozumiem kiedyś pisałaś że za żadne skarby Bandziora nie oddasz a teraz sama zachęcasz by ci go zabrano. Brunhilda nie może się nim zaopiekować?

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu nie chcę ryzykować życia moich zwierząt. On się może znowu zerwać, albo kot może do niego za blisko podejść. To zabójca. Tylko czyha na okazję by zabić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mojej ukochanej Amari nigdy nie oddałam. To kochana psina, a urzędasy mnie z niej okradli. Skrzywdzili ją i mnie.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!