poniedziałek, 12 września 2022

Szalony pomysł

Mam szalony pomysł. 😈

5 komentarzy:

  1. Będziesz studiować czy też otworzysz swą kancelarię czy jeszcze coś innego?

    OdpowiedzUsuń
  2. W studiowaniu czy otwarciu kancelarii nie ma nic szalonego. Za to szalone są ceny najmu na które mnie po prostu nie stać. Obecnie nawet po 800 zł, 900 zł czy 1000 zł za pokój. Lokale biurowe jeszcze droższe. A Brunhilda chce u mnie zimować za darmo. 🙄

    OdpowiedzUsuń
  3. Brunhilda może zimować w zamian za pomoc na gospodarstwie u innego gospodarza, ale nie wiedzieć czemu woli u mnie. Pewnie dlatego, że gdybym wyjechała to cały dom wraz z jego zawartością miała tylko dla siebie i to za darmo i bez pomagania, tylko za karmienie 3 psów i kilku kotów co pracą nazwać nie można tylko przyjemnością, bo to ja płacę za karmę, a nie ona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brunhilda ma bardzo bogatą rodzinę w Niemczech, która ma mieszkania i domy. Jej krewni mogą ją zabrać do siebie na swoje utrzymanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brunhilda nie jest niewolnicą tylko rozkapryszoną, roszczeniową babą w średnim wieku, która potrafi wyprowadzić z równowagi świętego.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!