niedziela, 4 września 2022

Brunhildowe mycie okna

Za zimowisko na mojej farmie nie chce płacić, pomagać na farmie też nie chce. Poproszona o umycie okna rozmazała je tylko i uczyniła brudniejszym niż było. Nie wiem jak jej się to udało, prawdopodobnie myła brudną wodą i brudną ścierką.

Dostała ode mnie fajne, skuteczne myjki i ściągaczki do okien, to zamiast myć szyby nimi, rozmazała brudną szmatą brud po oknie. Ręce opadają 😞

Kto chętny przyjąć na mieszkanie roszczeniowego babokleszcza, który za nic nie płaci i pierdoli robotę?

Miałam w planie dzisiaj co innego robić, a wychodzi na to, że będę musiała poprawiać po Brunhildzie.

5 komentarzy:

  1. A tak parę dni temu pisałaś..... Cytuję -...
    Serbiapiątek, 2 września 2022 03:57:00 CEST
    To nieprawda, że na wsi mam tylko roszczeniową Brunhildę i dziury w dachu. Po pierwsze przez całe lato i kawał wiosny miałam tu spokój, Brunhildy tu nie było tylko byłam sama i sobie po swojemu z radością i spokojem gospodarzyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, bo jej tu nie było całe lato i kawał wiosny. Koczowała w innej wsi i u innego gospodarza, któremu też numery robiła. Teraz od września chce się wprowadzić do mnie na zimę na krzywy ryj, bo za mieszkanie nie chce płacić ani pomagać w domu. Jeszcze swoich rzeczy tu nie przywiozła, ale wczoraj nocowała i jadła tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nocowała na razie w stajni na jednym z moich łóżek i nakarmiłam ją fest za to mycie okien co je spierdoliła. Gdy prosiłam aby wytarła karnisze nad oknem to zaczęła je napierdalać miotłą i uszkodziła kółko od karnisza i połamała miotłę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Reasumując chyba odpuszczę sobie jej pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  5. Serbio bo ona chce pewnie abyś ty dla niej służyła ale nie daj się robić tak w balona. Powiedz że albo daje kasę przecież Polsce należą się za reparacje wojenne albo niech wypada na księżyc. Chyba że odpłaci ci w naturze czy jakoś tak.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!