sobota, 13 listopada 2021

Zmęczona wyjazdem

Muszę przyznać, że jednak jestem zmęczona tym wyjazdem do Olsztyna. Myślałam, że gdy wrócę to trochę odpocznę i coś porobię, a tutaj tymczasem tak mnie zmogło, że przespałam cały wieczór i kawałek nocy.

Dzisiaj się wzięłam za porządki w mojej komnacie.

Sprzątam i słucham sobie podcastów.

Po ludzie zwanym Olmekami pozostały ogromne kamienne głowy. Podejrzewam, że mogą mieć nawet setki tysięcy lat. Bazalt jest trwały.

Czy wiecie, że po naszej cywilizacji to chyba nic nie zostanie? Nasza cywilizacja nie tworzy trwałych artefaktów. Internet zaniknie, papier zgnije, budynki z betonu rozpadną się - nie zostanie śladu po naszym piśmie i kulturze oraz wiedzy i architekturze.

Pomniki i rzeźby tworzone współcześnie są tak beznadziejne, że nie dadzą żadnej wiedzy o naszej cywilizacji.

Przyszłe cywilizacje znajdą gigantyczne kamienne głowy Olmeków, ale o nas nie będą wiedziały nic.

Izabella INDIANKA Redlarska
Studentka historii 😇

4 komentarze:

  1. Indianko ale takie jest życie - Ameryki nie odkryłaś- nic nie może wiecznie trwać no może po za twoją boskością i świętością .

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że zostaną po nas sterty śmieci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Indianka A jaki okres historyczny pociąga cię najbardziej ? Jaka epoka historyczna lub wydarzenia historyczne cię najbardziej interesują ?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!