piątek, 26 listopada 2021

W domku

Już jestem w moim wiejskim domku :)

Indianka

14 komentarzy:

  1. Wszystko w porządku ? Nie piszesz nic to się martwię czy Brunhilda coś nabroiła ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie jest no gdzie- indianka co mazurskim skarbem zowie się?

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nie jesteś w tym domku bo już byś pisała na blogu. Bandzior chyba dał w kość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brunhilda oczywiście nabroiła, ale nie ma ludzi idealnych, poza tym coś pozytywnego też zrobiła, więc się grzechy z zaletami zrównoważyły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na wsi mam za mało prądu żeby szaleć po internecie także nie będę dużo pisać.
    Poza tym dzisiaj poczłapałam na wioskę po mięso dla psów i kotów i nie było mnie kilka godzin.

    OdpowiedzUsuń
  6. A to z Brunhildy niezła ziółko . Nie załatwiła dla psów karmy. Tak to jest jak kota nie ma w domu to myszy harcują .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karma jest w domu: sucha karma, warzywa, kasza. Ale ja chciałam by drapieżnikom świeże mięso kupowała choć raz w tygodniu. Ponoć kupiła coś świeżego na początku tygodnia. Ale w piątek nic nie przyniosła.

      Usuń
  7. To jak można studiować w różnych miastach będąc w wiejskim domku?:D

    OdpowiedzUsuń
  8. MS Teams ze słabym zasilaniem słabo widzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak idzie poszukiwanie mieszkania i pracy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy teraz się wybierasz na studia ?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!