środa, 24 listopada 2021

Latający statek nad Księżycem

Statek nisko nad Księżycem!

13 komentarzy:

  1. Przecież to jest chyba smuga od samolotu. Takie coś często jest na niebie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jest samolot, ale międzyplanetarny, bo leci nad księżycem :)

      Usuń
  2. Wg mnie asteroida przelatuje w pobliżu Księżyca i gubi pył ze swojej powierzchni ściągany przez grawitację Księżyca. Pył jest oświetlany przez Słońce, tak jak powierzchnia Księzyca. W Układzie Słonecznym lata mnóstwo kamieni, więc to nic dziwnego. Ich powierzchnia to przeważnie pył, a tylko jądro ma gęstą strukturę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na filmie to za wolno leciało, aby było asteroidą.

      Usuń
    2. Jak oceniłaś prędkość?
      Widoczne morze - to Morze Przesileń, ma ponad 400km średnicy, a więc smuga za obiektem na oko jakieś 150-200km. Jeżeli leciało nawet kilkanaście sekund, to jak najbardziej była to prędkość orbitalna jakiegoś naturalnego obiektu w Układzie Słonecznym (średnio 18km/s, ale może być i niższa - min. 8km/s).

      Usuń
  3. Jeśli się dobrze przypatrzy jest to ten sam obiekt co w programie Dateny .

    OdpowiedzUsuń
  4. Aj tam ufo srufo- co sądzisz o najnowszych newsach-

    Za kilka tygodni atak Rosji na Ukrainę? Wojna na horyzoncie?

    Tylko groźba twardych sankcji całego Zachodu może jeszcze odwieść Rosję od inwazji na Ukrainę – sądzą Amerykanie.

    Co wtedy z twoją nauką ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wierzę w atak Rosji na Ukrainę, bo na Ukrainie rządzą Żydzi, a Putin z Izraelem jest za pan brat.

      Usuń
  5. Ja myślę że to wina Tuska .

    OdpowiedzUsuń
  6. Wczoraj kupiłam karmę kotom i psom i gdy wracałam, strasznie wyschłam w żarze Słońca, więc weszłam do mojego stawu by się ochłodzić i fajnie sobie dryfowałam w wielkim kole, zanurzona tyłkiem i plecami w wodzie.

    W pewnym momencie czuję, coś mnie gryzie. Mały ból, coś jakby ukłucie i swędzi.

    Zaczęłam się kręcić i próbując strącić z siebie to coś, chcąc się uwolnić od tego bólu.

    Macam macam - a tu obfita krew, ale żadnego owada nie widać było.

    Wtem patrzę, a na moim udzie siedzi przyssana do mnie wielka, czarna pijawa :(((

    Ależ szybko wyskoczyłam z tego stawu w tempie ekspresowym!

    Pewnie ta smuga na zdjęciu to od tego .

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie, gdy wyskakiwałam ze stawu to smuga była większa :D

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!