wtorek, 16 listopada 2021

Śladem teorii spiskowych

15 komentarzy:

  1. Jeżdzisz dalej na studia czy odpuściłaś już? Nie myślałaś może o studiowaniu na innym drugim kierunku - co byś wybrała wtedy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie medycyne tak wiele juz wie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie po to wydałam po prawie stówie na postępowanie kwalifikacyjne, nie po to pożyczyłam pół tony książek, aby teraz rezygnować. Robię porządki w papierach, aby lepiej to wszystko ogarnąć i by nic mi nie umykało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Studiowanie nie polega na porządkach w papierach, raczej trzeba regularnie pojawiać się na uczelni.

      Usuń
  4. Podstawowym warunkiem regularnego pojawiania się na uczelni jest zakwaterowanie w pobliżu uczelni, a ja mieszkam daleko, na wsi.
    Jak uda mi się załatwić pokój w pobliżu uczelni, to będę na zajęciach regularnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikogo to nie interesuje, jak daleko mieszkasz. Na zajęciach student ma być i kropka.

      Usuń
  5. Porządek w notatkach musi być, aby nic mi nie umknęło co trzeba opracować lub przeczytać czy doczytać.
    Porządek zaczęłam od wydrukowania pięknych, kolorowych etykiet do zeszytów, aby z odległości było widać, jaki to przedmiot, gdy szukam konkretnego przedmiotu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Redlarska mamy koniec listopada A pani się teraz bierze za organizację pokoika na studia . Teraz to jest czas na przygotowywanie się do świąt- za kilka tygodni Nowy Rok . Kolorowe etykiety? Mam nadzieję że nie tęczowe bo tymi lpgt to się brzydzę .

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokoik to ja sobie zorganizowałam w Ełku 3 miesiące temu i od 3 miesięcy uczę się na studium farmaceutycznym i studium terapii zajęciowej, a od dwóch miesięcy na studiach administracyjnych i bezpieczeństwa wewnętrznego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Ełku w schronie dla bezdomnych? Widzieliśmy adres, który ci się dodał

      Usuń
    2. A historii i filozofii nie studiujesz? Skąd masz na to kasę? Sprzedała gospodarkę?

      Usuń
    3. To studiujesz w Ełku czy w Olsztynie? Czy i tu i tu? Jak to godzisz? To dzienne studia?

      Usuń
  8. Studiuję na 4 kierunkach jednocześnie, więc muszę sobie pogrupować przedmioty kolorami, aby mi się to nie mieszało. Grunt to dobra organizacja warsztatu pracy studenta. Czytelne, jednokolorowe etykiety pomogą mi uporządkować i kontrolować przedmioty, które studiuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. A historie mówiłaś że studiujesz. To piąty kierunek?

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe kierunki - dlaczego akurat takie ? Czy daleko jest do wyższych szkół i jakie są na Mazurach kierunki do studiowania ? Sporo pieniążków trzeba wydać jak się ma tyle do nauki . Jak finansowo daje pani radę ? Czy ktoś pomaga pani finansowo ?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!