wtorek, 23 listopada 2021

KONTROWERSYJNI PIASTOWIE - wykład dra Michała Bogackiego

9 komentarzy:

  1. Czy dziś zastał cię śnieg czy cię to ominęło ? Czy Brunhilda dobrze ciebie zastępuje na gospodarstwie ? Jak sobie radzisz z nauką ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobał :)
      Ja lubię się dzielić z moimi czytelnikami tym co mnie wciąga :)

      Usuń
  3. Zastał śnieg mnie.
    Nikt nie jest w stanie dobrze zastąpić mnie na gospodarstwie, ale Brunhilda przeszła kilkuletni trening, więc sobie nieźle radzi.
    Z nauką sobie próbuję poradzić. Szczerze, to się jeszcze nie uczyłam, bo nie było na to czasu, ale za to uczęszczam na zajęcia i biorę udział w zajęciach online. Naukę dopiero zacznę jak nie będę miała zajęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pomyśleć, że przed rokiem plawila die u Warszawiaka korzystając ze wszelkich dóbr cywilizacji. Woda bieżącą zimna i ciepła, WC, centralne ogrzewanie, w domu prąd więc i zmywarka i pralka, internet do woli i zamieniła na prymitywne, średniowieczne warunki? A może właściciele w końcu pogonili darmozjada. Tak więc uważaj, bo jeszcze i Ciebie może w konia zrobić.

      Usuń
  4. Generalnie to słucham wykładów na żywo i online. Coś tam zostaje w głowie. Potem zajmę się czytaniem podręczników, które sobie zgromadziłam. To potem, to całkiem niedługo, zaraz jak wrócę na Rancho :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj na łacinie były mądre sentencje, m.in. taka która mówi, że przepisując uczysz się lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na innym wykładzie dowiedziałam się, że w Polsce przed II Wojną Światową mieszkało i pracowało na roli 20 milionów Polaków.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na studiach nauczyłam się używać i obsługiwać TEAMSa, ILIASa, USOSa.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!