sobota, 20 listopada 2021

Wczoraj 10751 widzów :)

Szanowni widzowie, bardzo mi miło, że pilnie czytacie mojego bloga.  Wczoraj Was weszło na mojego bloga aż 10751 osób, jak pokazują mi statystyki.
 
Mam nadzieję, że chociaż co drugi weźmie sobie do serca moje ostrzeżenia i nie da sobie wstrzyknąć trucizny. Toksyna zabija. Powoli, a czasem szybko. Dbajcie o siebie i swoje rodziny.
 
Nie oglądajcie telewizji, bo ona kłamie. Być może nie tylko kłamie, ale także emituje przekaz podprogowy, który nakłania Was do przyjęcia toksyny.
 
Chrońcie swoje organizmy przed ingerencją obcych. Wasze ciało należy tylko do Was. To wasza świętość.
 
Nie pozwólcie jej naruszać pazernym, zbrodniczym koncernom farmaceutycznym i żądnym władzy globalistom.
 
Odżywiajcie się zdrowo, spacerujcie w Słońcu. Będziecie zdrowi, a jeśli zachorujecie, jest sprawdzone lekarstwo: amantadyna.
 
Szczepiona nie zapewnia Wam ani zdrowia, ani bezpieczeństwa przed zachorowaniem, wprost przeciwnie - powoduje zachorowania i to bardzo ciężkie. 
 
Serdeczności,
Indianka 
 
 

16 komentarzy:

  1. A ja oglądam TVP i TVP Info i ministra Ziobrę i nie będziesz mi mówić że mam nie oglądać tv . To mój wybór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, no Pana Ziobrę oglądaj, ale jak wchodzi Niedzielski, to idź do toalety.

      Usuń
  2. Ja z kolei oglądam tylko i wyłącznie TV Trwam i Ojca Dyrektora . Wartościowa TV dla wartościowych i światłych osób. Indianko A czy wiesz że teraz na jednym kanale dwóch chłopów się całuje i nie tylko To jest polski program taki . Ksiązę wybiera drugiego księcia . Co o tym programie sądzisz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wierzę, że takie bezeceństwa puszczają na TV Trwam :)

      Usuń
  3. Propagowanie wśród młodzieży patologicznych wzorców jest szkodliwe.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja własnie sobie obiecałam, że wchodzę tu ostatni raz, bo po każdej wizycie czuję się coraz bardziej źle. Czytając tego bloga czuję się zbrukana, oblana nieczystościami, jakbym zaglądała do piekła! Bardzo źle ten blog wpływa na moją psychikę. A na dodatek uzależnia, ale w tym złym sensie, w taki a jakim ludzie chcą np oglądać horrory, mimo że się ich boją, albo patrzeć na złe rzeczy, bo te ich wciągają. I tak samo jest z tym blogiem, człowiek tu zagląda, mimo że po czytaniu go est człowiekowi fizycznie niedobrze :-/ Koniec z tym, chcę czytać wiadomości i wpisy ludzi pozytywnych, którzy kochają innych ludzi, którzy piszą o świecie piękne rzeczy, a nie jakieś bzdury o inwazjach, truciu ludzi, i o tym ze jedni ludzie próbują szkodzić innym, bo to nie jest prawda! Dość tego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak komentarza nie zamieściłas mojego

      Usuń
    2. Kłamiesz. Każdy widzi, że zamieściłam twój komentarz, ten oto powyżej ;)

      Usuń
  5. Moja droga, nie oszukuj się. Twoje złe samopoczucie wynika z tego, że nie jesteś w stanie zmierzyć się z rzeczywistością. Pewnie zaszczepiłaś się. Trudno. Tego chyba nie da się odkręcić, chociaż jest ośrodek w Polsce, który twierdzi, że da i odtruwa zaszczepionych z toksyny, którą przyjęli.

    Masz rodzinę, przyjaciół, znajomych, którzy są o krok od popełnienia Twego błędu. Powinnaś ich ostrzec. Mają prawo wiedzieć, zanim zrobią coś nieodwracalnego.

    Ja piszę o tych strasznych rzeczach, ostrzegam ludzi, bo kocham ludzi, kocham ludzkość i nie chcę, by uległa zagładzie. To mój gatunek, choć wiele jednostek ludzkich są okropnymi potworami, to jednak ludzkość jako całość zasługuje na istnienie, bo wśród jednostek złych, przeciętnych i głupich, są także dobre i światłe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trafilas, nie bylam szczepiona -nie mogę, bo choruję. Reaguję tak na twoje wpisy, na to co masz do powiedzenia, i na nic więcej.

      Usuń
    2. No widzisz to jak nie byłaś szczepiona to jesteś uratowana i powinnaś pilnować żeby twoja rodzina nie była szczepiona oraz twoi przyjaciele i znajomi. Uratuj ile dasz radę osób. Dzięki mojemu blogowi wiesz, że w szczepionach jest śmiertelna trucizna. Nie pozwól by twoi bliscy się nią zatruli!

      Usuń
  6. A kto teraz pali w piecu ? Anja jeszcze jest? Drewno zrobilas na cala zime ? Zajmujesz sie studiami , polityka , zdrowiem narodu a jak dlugo dasz rade tak sie forsowac? Kiedy czas na gotowanie ? zakupy ? pranie ? sprzatanie? karminie zwierzat ? palenie w piecu?

    OdpowiedzUsuń
  7. Brunhilda siedzi na Rancho i korzysta z mojego domu i zapasów w zamian za opiekę nad moimi zwierzętami.

    Ja za parę dni wracam na chatę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej chyba Brunhilda zawału dostanie jak ten big come back zobaczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć już blady strach na nią padł. Pewnie coś przeskrobała i boi się mojej reakcji jak wrócę i to odkryję.

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!