wtorek, 30 listopada 2021

Omicron (film)


Tłumaczenie z języka angielskiego-Omicron to włoska komedia science fiction z 1963 roku w reżyserii Ugo Gregorettiego. Film wszedł do konkursu na 24. Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Wenecji. Wikipedia (angielski)
Zobacz oryginalny opis
Omicron is a 1963 Italian science fiction-comedy film directed by Ugo Gregoretti. The film entered the competition at the 24th Venice International Film Festival.

https://en.wikipedia.org/wiki/Omicron_(film)

Film sf o tym, jak kosmici przejmują ludzkość, wchodząc do ciał ludzi czipami. 


Izabella INDIANKA Redlarska

5 komentarzy:

  1. Na grupie mieszkańców zachodniopomorskiego umieściłaś link do spamu (zobacz jaki adres strony się wyświetla nad tym niby artykułem z niby onetu!), i teraz kolejna grupka ludzi zostanie zwyczajnie okradziona. Ja już nie wiem, jak można być takim naiwniakiem, twierdząc że jest się geniuszem. Wiem, że ludzie o ilorazie inteligencji rzędu 80 nabierają się na takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie zamieszczałam na tej grupie i nie ja pisałam te durne komentarze. Ktoś się pode mnie podszywa. Zresztą miałam włamanie na moje konto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt się nie podszywa. Kliknęłaś zainfekowany link i teraz masz zhakowane konto.

      Usuń
  3. https://www.facebook.com/groups/HistoriaTP/posts/2976787475926711/ co jakiś czas ten sam tekst pojawia się na fb bo to wirus, masz zainfekowany sprzęt. A jakiekolwiek inne działania na fb można zobaczyć w ustawieniach bezpieczenswa i logowania na swoim profilu, powinnaś takie podstawy wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale o co ci chodzi ? Co nam grozi ?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!