niedziela, 28 listopada 2021

Przemeblowanie kuchni

Wróciłam z Ełku do domu w Czuktach, z całym moim majdanem. Zabrałam wszystko, nawet rower i przyczepkę :)

Wieczorem wróciła ze spaceru Brunhilda i pomogła mi wnieść moje kartony i walizy do domu.

Oczywiście nie było żadnego ciepłego obiadu ugotowanego, więc zjadłam suche kanapki i popiłam herbatą.

Następnego dnia rano zabrałam się za porządki i przemeblowanie w kuchni.

Potem pomaszerowałam po mięso do Cichego.

Kupiłam 5 kilo mięsa i inne artykuły spożywcze. Wróciłam do domu już po ciemku.

Ta wyprawa wyczerpała mnie, więc napiłam się tylko gorącej herbaty i poszłam spać.

Do dzisiaj mięso się rozmroziło. Podzieliłam je tasakiem i nakarmiłam psy i koty.

Potem zadbałam o to, żeby okna w kuchni były czyste i powiesiłam nowe reprodukcje na ścianach, które kupiłam okazyjnie w Ełku.

Umyłam solary i je poprawiłam.

Teraz gotuję obiadokolację. Pozmywałam naczynia i garnki, umyłam warzywa i mięso. Włożyłam mięso do garnka, zalałam wodą.

Już mam dosyć stania na nogach cały dzień, więc się położyłam odpocząć, bo mnie kręgosłup boli.

INDIANKA

13 komentarzy:

  1. A czemu Brunhilda nie może gotować i pomóc tobie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jej się nie chce. Pasuje jej mieszkać u kogoś za darmo, a nie pomagać.

      Usuń
    2. Ja to toleruję, bo siedzi z moimi psami i kotami i je karmi, ale nie jestem zadowolona.

      Mogłaby lepiej zadbać o dom w którym mieszka za darmo, a nie że ja wracam po 3 miesiącach, a w domu nie ma ani jednego czystego garnka by sobie zupę ugotować.

      Usuń
    3. O tym, że wracam też wiedziała, a nie było jej w domu, gdy przyjechałam i trzeba było wnieść kartony i walizy do domu.

      Usuń
    4. W piątek nie kupiła mięsa dla zwierząt i na zupę dla ludzi i ja sama musiałam iść po zakupy.
      Nie podoba mi się takie coś.

      Usuń
  2. Indianko- same dobre wieści mam - co raz mniej osób wchodzi na ranczo syf . Kreatywnosc twoich hejterów znacznie spada poniżej twego poziomu . Chyba czują że nie mogą cię wyprowadzić z rownowagi jakby chcieli i to ich wkurza i dobija że tu sprawy w cuglach wygrywasz . Zazdroszczą tobie twego sukcesu .

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokaz zdjęcia po przemeblowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. A kiedy wynik sprawy o konie?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!