sobota, 22 sierpnia 2020

Psychiatrzy na Mazurach to krętacze



Robienie z normalnej osoby wariatki po to, żeby chronić dupę wójta-przestępcy to jest parszywe działanie.

Jestem trochę zaskoczona, że w roku 2020 nadal są stosowane ubeckie metody niszczenia człowieka, co pokazuje jak wielkim błędem było nieprzeprowadzenie lustracji urzędników i lekarzy w Polsce.

W  instytucjach państwowych i samorządowych pracują ludzie niegodni tych stanowisk.

Przepisy wyprodukowane przez środowiska żydowskie asekurują działalność takich krętaczy dając im uprawnienia do bezkarnego ingerowania w cudze życie.

W roku 2017 przyjechały do mnie podwładne wójta, które założyły mi z marszu sprawę o umieszczenie w zakładzie psychiatrycznym i są całkowicie bezkarne.

Klika zaplanowała przejęcie mojego gospodarstwa przy pomocy różnych kruczków prawnych, które wykorzystali by dobrać się do mnie i do mojego gospodarstwa.




4 komentarze:

  1. Chory psychicznie nie ma świadomości że jest chory, to tak trudno zrozumieć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inteligentny chory psychicznie widzi że jest coś nie tak, że coś go dręczy, cos przeszkadza. Ja żadnej choroby psychicznej, ani zaburzeń nie mam.

      Usuń
  2. Napisz skargę do Izby Lekarskiej na tych lekarzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobili z ciebie wariatkę?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!