piątek, 14 sierpnia 2020

Mózg



 Stres męczy i blokuje mój mózg.

8 komentarzy:

  1. Co tam z mózgiem? Znowu rak atakuje?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamachem na mnie, moje życie i moje zwierzęta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to już 2 lata minęły, a ty nadal się stresujesz?

      Usuń
  3. O, to zamach był na ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurwy z GOPSu chcą mnie wsadzić do psychiatryka


    Kurwy z GOPSu (czyli podwładne wójta Locmana, który ukradł mi stado zwierząt i zagłodził na śmierć) w roku 2017 założyły mi sprawę o umieszczenie mnie wbrew mojej woli w zakładzie psychiatrycznym.

    Na posiedzeniu sądu w dniu 22 lipca 2020 roku, jedna z nich, żona policjanta Marcina Maciejewskiego z KPP Olecko, Monika Maciejewska, wnioskowała, aby umieścić mnie w zakładzie psychiatrycznym wbrew mojej woli i wbrew woli mojej rodziny bez wysłuchania moich racji w sądzie.

    Policjant Marcin Maciejewski oskarżył mnie o zniszczenie protokołu policyjnego, a jego matka jako świetliczanka w Sokółkach dokuczała mi latami, gdy przychodziłam korzystać z komputera w świetlicy, w tym uszkodziła mój laptop.

    Byłam i jestem szykanowana przez policję olecką z powodu matki Maciejewskiego, która wielokrotnie mi dokuczała w świetlicy w Sokółkach, oraz dopuściła się fizycznego ataku na mnie i na moje mienie.

    Na posiedzeniu sądu był też prokurator Paweł Truchan z Prokuratury Rejonowej w Olecku, którego krewni pracują w Urzędzie Gminy Kowale Oleckie, a jeden z nich, Patryk Truchan, brał udział w kradzieży moich zwierząt. Ten prokurator również wnioskował o umieszczenie mnie w zakładzie psychiatrycznym wbrew mojej woli i bez wysłuchania moich racji.

    Ponadto Truchan przegonił z sądu mojego świadka, który chciał zeznawać w mojej sprawie, by mi pomóc. Wygonił go z sali posiedzeń sądu i wylazł za nim na korytarz i stamtąd też go przeganiał.
    Ta nagonka na mnie i zamach na moją wolność jest przyczyną stresu i poczucia bycia zaszczuwaną.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesli nie ma wyroku to się nie stresuj.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!