wtorek, 8 października 2019

Kurwy z revolty wpłacają pieniądze na zniszczenie hodowcy

Kiedyś i do was, szmatławe bladzie, przyjadą terroryści i was ograbią z waszych zwierząt i zniszczą wam życie i gospodarstwo.
Mam nadzieję, że prędzej zdechniecie na raka.
Nie zasługujecie na to żeby żyć, ohydne kreatury!
Niech Bóg pomoże uwolnić planetę od takich kanalii jak wy, jak najszybciej.

Płaćcie kurwy. Kupujecie sobie bilety do piekła.

Widzę, ze wśród revolty na dobre zadomowiła się MoniMoni z Rancho de syf współtwórczyni tego haniebnego profilu na Facebooku, która sączy swój jad od siedmiu lat. Swój do swego ciągnie. Kanalia z kanalią odnajdzie się zawsze jak w korcu maku. Pochwal się koniarom jak to twój facet porzucił cię i przyjechał do mnie by się zagnieździć u mnie na stałe, a ja go na twoje szczęście pognałam. Moni swój mściwy jad sączy za darmo 7 lat, szczuje na Indiankę 7 lat, ale gdy trzeba coś wpłacić wrogowi Indianki to skąpa jest. W jej przypadku to dosłownie może być parę groszy. A tak w ogóle to przedstaw się paniom ładnie z imienia i nazwiska, wszak jesteś Anna Monika Sobolewska, pracownica opieki społecznej i pomysłodawczyni udupienia Indianki przy pomocy zakładu psychiatrycznego.

MoniMoni


« #7750 : Październik 08, 2019, 21:57:57 »
Odpowiedz cytując
OK, dobra robota. Dziekuje Dance Girl za wyjasnienia (wprawdzie pisane do Izki, ale i mnie sporo sie przydaly.)
Izka od 2 dni jest bardzo zdenerwowana, stad tak bluzga. Ubogi ma repertuar, ale nie daje za wygrana. Co nawymysla to jej!
Pare groszy i ode mnie poszlo.

1 komentarz:

  1. A RRdS to co, to pies?? Nie wiem, dlaczego szczególnie denerwuje cie re-volta.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!