czwartek, 24 października 2019

Sprawa karna przeciwko sąsiadom o kradzież kóz


Dzisiaj się odbyło pierwsze posiedzenie sądu w sprawie karnej przeciwko Wąsewiczowi i Naruszewiczowi o kradzież moich dwóch kóz i znęcanie się nad nimi.

Powoli się rozkręcam procesowo, bo muszę. Praktycznie nie mam żadnej pomocy prawnej i jestem zmuszona się sama bronić - więc bronię się jak potrafię.

A chciałam malować obrazy! 😕

Z konieczności zostanę prawnikiem - specjalistą ds pierdolonych fundacji pseudo prozwierzęcych oraz zorganizowanych grup przestępczych.😈

Indianka

14 komentarzy:

  1. Tera to oni się muszą bronić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Było. Ale nie czuję satysfakcji bo policjanty wykręcały się nie pamięcią. Nie udało im się dorwać do moich filmów i zdjęć z interwencji więc palą głupa na wszelki wypadek, że nic czy niewiele pamiętają. Boją się kłamać.

      Usuń
  3. To jeden z tych bandytów, który nachodził Cię a nawet napadł i pobił? Matko, jak ja Ci współczuję! Co za bezkarne bydło! Walcz kochana, mocno Ci kibicuję! Na moje oko, to właśnie oni chcą Twojej ziemi!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzielna Indianka.Pozdrawiam i ściskam.MJ

    OdpowiedzUsuń
  5. A Locman to co? Przecież on za wszystkim stoi? Teraz mięknie i próbuje cię udobruchać, bo wie że kraty mu grożą. Odpuścisz mu?

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzuchaty glina przyznał się, że założył czarne skórzane rękawiczki w ciepłą, majową noc napadu na moje Rancho, ale nie przyznał się, że mnie straszył psychiatrykiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie gliny przyznały się, że są nieukami nieznającymi ustawy o ochronie zwierząt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ułanowicz zaskoczył mnie nazywając m. in. Jacaka, czyli bysiora po podstawówce “specjalistą".
    Glina sądzi, że osiłek bez wykształcenia to weterynarz znający się na hodowli i dobrostanie zwierząt.

    To niewiarygodne, jak głupie gliny pracują w komendzie Olecko. Przez tę kretyńską hołotę straciłam zwierzęta, a większość zwierząt straciła życie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważ że do policji przyjmowani są ludzie tylko ze średnim wykształceniem.
      Znowu pomówienia tylko...

      Usuń
  9. Nie zauważyłam, aby Locman próbował mnie udobruchać w jakikolwiek sposób, a jego urzędaska ciągle na mnie warczy gdy przychodzę zajrzeć w akta lub dowiedzieć się o moich zwierzętach czegoś.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!