środa, 23 października 2019

Sprawa sądowa I decyzja SKO



Dziś zeznawali kolejni świadkowie (policjanci i mecenas) i wyszło na jaw, że nie było podstaw do wywiezienia zwierząt z mojego gospodarstwa w roku 2018, a sam wywóz był nielegalny. Po prostu Elżbieta Kozłowska, prezeska Fundacji Molosy Adopcje okradła mnie.

Dzisiaj także doręczono mi decyzję Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie w sprawie moich koni, psa, owiec i kóz zrabowanych w 2019 roku.  Decyzja wójta została podważona przez Kolegium. Moje konie i pozostałe zwierzęta wracają do mnie!

Wszystko wskazuje na to, że Kozłowska z Deruchowskim pójdą siedzieć za kradzież moich zwierząt.

Izabella INDIANKA Redlarska

20 komentarzy:

  1. Dobrego końca sprawy życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! To kiedy zwierzaki beda juz w swoim prawdziwym domu z powrotem? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ogromna radość dla Ciebie! Cieszę sie i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ps pamietaj zabezpiecz sie z zywnoscia dla zwierzakow

    OdpowiedzUsuń
  5. WG Kozłowskiej, za interwencje i odebranie 14 koni a któregos gospodarstwa, nalezy sie 240 tys zł! JPRD. Ale biznes sobie z tego zrobili, te koszty sa pomnozone chyba kilka razy. I jeszcze kwota urosnie, bo oni mają faktury. a ktos tam chyba z innej fundacji tłumaczył, ze sa rózne na to sposoby zeby miec fakturę na pokrycie kosztów, więc to zaden niezbity dowód ze te koszty faktycznie zaistniały. Jak te inne wzorcowe interwencje wyglądąły jak u Indianki, ze ktoś do niej krzyczał "potrzeba ci chuja", to ja nie mam pytan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Banda złodziei. Indianka powinna ich pozwać o odszkodowanie i zadośćuczynienie za te lata znęcania się nad nią. A za oszustwa finansowe powinni pójść siedzieć.

      Usuń
    2. Po glinach zeznawał 23.X.2019 pierwszy mój świadek. Pamiętał, jak Kozłowska wulgarnie do mnie darła ryja. Słyszał ją. Opowiedział o tym w sądzie.

      Mecenas hieny głowę nisko spuścił ze wstydu. Taką kreaturę reprezentuje! Pewnie mu głupio.

      Usuń
  6. Cieszę się Indianko i pozdrawiam.Przez cierpienia do zwycięstwa.

    OdpowiedzUsuń
  7. W pierwszej kolejności mają wrócić do mnie dwie suczki ukradzione rok temu z mojego podwórka. Sądzę, że na dniach, bo to było wałkowane dziś z urzędaską Bartczak.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wójt trwoni budżet gminy na przetrzymywanie moich owiec i kóz poza moim Rancho wbrew mojej woli. Trwoni po 6500 zł miesięcznie. Rada Gminy nie ma o tym pojęcia.

    Tymczasem pazerna hiena przysłała wójtowi umowę, gdzie sobie życzy grubą forsę za przetrzymywanie moich koni poza moją farmą wbrew mojej woli.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wójt nie kontroluje co się dzieje z moimi końmi. Nie ma pojęcia gdzie są i w jakich warunkach. To go zupełnie nie obchodzi. Ani razu nie sprawdzili, co się dzieje z moimi końmi, w jakiej są kondycji i czy zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kozłowska przysłała pismo do gminy, że chce forsę za moje konie, pisze tam, iż trzyma je w Ulaskach Grzmiąckich i u Deruchowskiego. Ciekawe, czy to prawda, bo u Deruchowskiego moich koni nie było podczas kontroli.

    OdpowiedzUsuń
  11. Suczki mają być odwiezione przy okazji przez schronisko.
    Nie wiadomo dokładnie, kiedy to nastąpi, bo schronisko samo nie wie, kiedy będzie jechało do Kowal Oleckich. Tak mi powiedziała Bartczak. Raczej na dniach - sugerowała. Mają zadzwonić wcześniej przed przywozem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile Kozłowska chce za przetrzymywanie koni?

    OdpowiedzUsuń
  13. Około 20 zł dziennie od konia co daje 20 zł x 30 dni = 600 zł miesięcznie plus dodatkowe koszty weterynarza do 500 zł za usługę, plus koszty strugania kopyt.

    OdpowiedzUsuń
  14. Deruchowski i Kozłowska mają zarzuty o kradzież koni i inwentarza. Grozi im więzienie.
    Szkoda że najpierw rozprawa.
    Sprawa trafiła do prokuratury dopiero dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!