piątek, 11 października 2019

Lista nr - 4. KOMITET WYBORCZY KONFEDERACJA WOLNOŚĆ I NIEPODLEGŁOŚĆ


W moim obwodzie na Konfederację będzie jeden głos.
Będzie to głos indiański :)
Reszta zagłosuje na komuchów, bo się nie znają na polityce.
W mojej gminie nie było ani jednego spotkania wyborczego z kandydatami Konfederacji. Nie słyszałam żeby było chociaż jedno spotkanie wyborcze w powiecie oleckim. Pani która kandyduje z OLECKO jest mi kompletnie nieznana i nie dała się poznać. Nazwisko ma takie samo jak glina Adamski który rąbnął mi zwierzęta dlatego na wszelki wypadek na nią nie zagłosuję, bo to może być jakaś jej rodzina.

Głosuję na Paulinę Gołębiewską.
Zagłosuję na tę panienkę, bo spodobało mi się, że podarowała dla domu dziecka 4 komputery.
Dziewczyna jest z Ruchu Narodowego. Polska patriotka i ma serce dla dzieci polskich.
https://www.instagram.com/golebiewskapaulina/

Izabella INDIANKA Redlarska


Trzeba stawiać na Młodych Patriotów Polskich.
 Dosyć już władzy tych starych komuchów!

Najciekawszy profil kandydata Konfederacji i Ruchu Narodowego:
https://mobile.twitter.com/krzysztofbosak


Lista nr - 4. KOMITET WYBORCZY KONFEDERACJA WOLNOŚĆ I NIEPODLEGŁOŚĆ

LISIECKI Piotr Cezary
2
PITURA Tomasz
3
MICHALEWICZ Joanna
4
TYTZ Jerzy Stanisław
5
BORYSOWSKI Paweł Arkadiusz
6
MICHALSKI Radosław Jan
7
ZIELIŃSKA Justyna
8
DĘBKOWSKI Cezary
9
MARKOWSKA Anna
10
LICHACZ Martyna
11
ADAMSKA Danuta
12
GOŁĘBIEWSKA Paulina

13
WYSOCKI Kamil Michał

7 komentarzy:

  1. Finał kampanii Konfederacji świetny, tylko co z tego jak i tak będzie powtórka z maja i PiS sfałszuje wyniki wyborów kosztem Konfederacji...

    OdpowiedzUsuń
  2. To trzeba zadbać żeby w każdej komisji wyborczej był członek Konfederacji i mąż zaufania

    OdpowiedzUsuń
  3. sprawdź później na stronie PKW czy w Twoim okręgu wyborczym był chociaż jeden głos na tą kandydatkę. Jeżeli nie będzie, masz jasny sygnał że doszło do oszustwa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro pójdę zagłosuję zrobię zdjęcie mojej karty do głosowania i potem sprawdzę na drzwiach komisji czy jest głos oddany na moją kandydatkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam oddałam 2 głosy.
    1 na kandydatkę do sejmu na Paulina Gołębiewska a drugi na kandydatkę do senatu z ramienia PiS na panią Kopiczko bo nie było kandydata z Konfederacji wystawionego.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!