piątek, 11 października 2019

Zmowa 1

Dlaczego weterynarze z Vetolu odmawiali przyjazdu na moje gospodarstwo do moich zwierząt?

Regularnie odmawiali wizyt od momentu kiedy raz wezwałam jednego z nich aby zbadał i opatrzył moją klacz ranną podczas pastwienia się nad nią przez Wąsewicza, a następnie złożyłam zawiadomienie do prokuratury o znęcaniu się nad moim koniem.

Policja olecka, a następnie prokuratura olecka odmówiła wszczęcia postępowania.
Sprawa trafiła do sądu tylko w postaci mojego zażalenia na odmowę wszczęcia postępowania.

Ja nigdy nie prześladowałam żadnych zwierząt, a Wąsewicz tak i to nie raz, ale to nie on jest sądzony tylko ja.

To nie jemu jebnięta fundacja zarąbała krowy tylko mnie moje zwierzęta.

Mało tego, prezeska fundacji Molosy Adopcje wynajęła Wąsewicza ażeby ukradł mi dwie kozy i on je ochoczo ukradł.

Jest dwóch świadków którzy widzieli jak Wąsewicz najeżdżał motorem na moją klacz Denver oraz zaświadczenie z Vetolu o obrażeniach konia.


2 komentarze:

  1. Głosujesz na Konfederacje mimo tego, jak Cię wystawili? Mnie ich program zupełnie nie przekonuje... najbliżej mi jest program Lewicy, jeśli chodzi o m.in. prawa kobiet, politykę rodzinną, środowisko czy uczelnie wyższe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lewica to kłamczuchy, kombinatorzy i złodzieje
    nie są godni żeby rządzić krajem
    Nie wierz im.

    To nie cała Konfederacja mnie wystawiła. Tam jest kilka tysięcy fajnych kandydatów. Mnie wystawiło tylko kilku dupków.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!