wtorek, 8 października 2019

OPRAWCY NARODU POLSKIEGO robią napaść na dom bez nakazu

https://youtu.be/kg_ZG8uhgs4


Tak bandyci w mundurach traktują Polaków w państwie PiS.
Wchodzą sobie bez nakazu na prywatny teren kiedy chcą i robią co chcą z właścicielami. 😤😤😤

Niechby tak do Kaczyńskiego weszli do domu i wyprowadzili tak jak tego człowieka!
Może by wtedy obłudny staruch zauważyłby, że w Polsce łamie się prawa człowieka i robią to funkcjonariusze żyjący z naszych podatków, żerujący na społeczeństwie polskim! 😤😤😤

5 komentarzy:

  1. Czy byłabyś tak uprzejma i udostępniła zbiórkę u siebie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę urządzić zbiórki na siebie na prawnika dla mnie i moich zwierząt ukradzionych przez złodziei z fundacji i wójta bo mam komornika na koncie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma w Polsce żadnej organizacji żadnej instytucji która by broniła rolników i hodowców przed napadami skurwysynów z fundacji.
    Pisałam do różnych organizacji i partii prosiłam o pomoc - żaden chuj nie chce mi pomóc :(((

    OdpowiedzUsuń
  4. Też żadna łajza nie chce mi pomóc założyć stowarzyszenie do obrony rolników i hodowców

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecież sama znasz się na prawie. Uruchom solarne biuro prawne i załóż.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!