poniedziałek, 7 października 2019

Fundacja Molosy Adopcje to zagłada zwierząt



Fundacja Molosy Adopcje to nieunikniona, bezwzględna zagłada zwierząt właścicielskich w imię złotego interesu prezeski fundacji, Elżbiety Kozłowskiej.

Dopóki ten potwór nie wtargnął na moje gospodarstwo 2 maja 2018 roku, wszystkie zwierzęta były zdrowe, dobrze odżywione i szczęśliwe.

Od momentu brutalnej ingerencji w byt moich zwierząt, życie straciło około 50 owiec, kóz i koni.

Do tego procederu przyczyniły się bezduszne, tępe, nienawistne zdziry z revolty, które dla zaspokojenia swojej zawistnej, mściwej natury są w stanie wyłożyć każde pieniądze, by zniszczyć nie tylko hodowle, do których to zniszczenia się walnie przyczyniły, ale i zrujnować piękne mazurskie gospodarstwo.

Niniejszym rzucam na te gnidy śmiertelną klątwę, by wszystkie te zimne, wyrachowane, podłe szmaty zdechły na raka. 😈

Okradziona Indianka 😢

5 komentarzy:

  1. Wiesz, ja bym uważała na takie klątwy, bo mogą odwrócić się w Twoją stronę. S.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przestępcy zamieszani w kradzież moich zwierząt w 2018 roku pozdychali, nie wszyscy jeszcze, ale mam nadzieję że zdechną wszyscy

    OdpowiedzUsuń
  3. Koza Bez Powroza, pokrętna kurwo tutaj jest rola dla ciebie: wpłać Kozłowskiej 500 zł na zniszczenie mego gospodarstwa, a najlepiej 5000 zł. Niech cię twoja nienawiść do mnie kosztuje a raka dostaniesz ode mnie gratis 😈😈😈

    OdpowiedzUsuń
  4. Pan Bóg nie po to dał ci taką moc cobyś ją wykorzystywała przeciwko jego dzieciom.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja moje moce wykorzystuję przeciwko bękartom szatana

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!