sobota, 8 grudnia 2018

Nienawidz臋 tego 呕yda!!! 馃槵馃槵馃槵


呕yd Locman ukrad艂 mi psy ze z艂o艣liwo艣ci,to niech teraz 艂o偶y na ich utrzymanie. Psy schroniskowe s膮 nosicielami wielu chor贸b. Ukradzione mi suczki na pewno za艂apa艂y wszystkie mo偶liwe zarazki chor贸b i paso偶yt贸w psich w ci膮gu p贸艂rocznego wi臋zienia w schronisku w Bystrym.

Niedawno naby艂am cennego psa rasy owczarek azjatycki i jako odpowiedzialny hodowca nie mog臋 ryzykowa膰, 偶e poha艅bione schroniskiem przez w贸jta i zara偶one licznymi chorobami suczki zara偶膮 mi moj膮 ukochan膮 owczarzyc臋 Amari i doprowadz膮 do zgonu rasow膮 i jak偶e potrzebn膮 tutaj do ochrony psin臋.

Suczki by艂y tu utrzymywane do pilnowania drobiu. Gdy zosta艂y mi ukradzione, nie mog艂am chowa膰 tu drobiu z powodu plagi lis贸w, tak偶e Locman zrujnowa艂 moje tegoroczne plany hodowlane. Przez niego nie mam ani jajek, ani mleka, ani ser贸w, ani mi臋sa, ani runa.

Schronisko mo偶e odda膰 te dwie suczki do adopcji albo dalej karmi膰 latami. U mnie mia艂y bardzo dobrze, ale niestety zosta艂y uprowadzone razem ze stadem owiec i k贸z wiosn膮, kiedy by艂y tu najbardziej potrzebne. Nie mam moich barank贸w ani kozio艂k贸w na ub贸j na mi臋so - ma je pazerny w贸jt. Zatem niech on karmi ukradzione mi suczki. Mnie i tak nie sta膰 by 偶ywi膰 tak膮 armi臋 mi臋so偶erc贸w. Nie mam teraz ani jajek, ani mi臋sa, ani mleka.
6 kot贸w i jeden konkretny pies to i tak du偶e obci膮偶enie dla mnie. Lepiej mie膰 mniej, a dobrze odkarmione i zadbane zwierz臋ta, ni偶 mn贸stwo niedo偶ywionych. Je艣li bym je tu znowu wzi臋艂a, zapewne chodzi艂yby niedo偶ywione. 

W puste miejsce po uprowadzonych ma艂ych suczkach wskoczy艂a wielka suka i teraz j膮 karmi臋. Nie jestem w stanie karmi膰 wi臋cej ps贸w. To ogromna, uci膮偶liwa odpowiedzialno艣膰. Nie mog臋 na to pozwoli膰, by suczki tu wr贸ci艂y i chodzi艂y g艂odne.
Skoro w贸jt je dobrze karmi w schronisku, niech karmi dalej.

Fakt faktem, ja bym ich nie odda艂a do schroniska sama, ale skoro w贸jt przemoc膮 je wywi贸z艂 mi na z艂o艣膰 niech teraz ponosi koszty utrzymania. Tzn. on nie p艂aci, tylko obci膮偶a bud偶et gminy, gdy偶 nie szanuje pieni臋dzy podatnik贸w ani samych podatnik贸w. Powinien za te uprowadzone psy z mojej farmy p艂aci膰 z w艂asnej kieszeni, bo to jego decyzja by艂a aby napu艣ci膰 na mnie fundacj臋 i obrabowa膰 z mojego zwierzy艅ca oraz to on sprowadzi艂 schronisko by wywioz艂o mi zdrowe psy. Schronisko nie mog艂o odm贸wi膰, gdy偶 maj膮 podpisan膮 umow臋 z Locmanem na wyw贸z ps贸w. Musieli na jego rozkaz przyjecha膰 i psy mi z domu wyci膮gna膰, bo tak zarz膮dzi艂 Locman.

Dodam, 偶e wywiezione mi suczki by艂y w bardzo dobrej kondycji, tak jak owce i kozy. By艂y zdrowe, dobrze od偶ywione, zaszczepione, odrobaczone i zadbane. Mia艂y tu wolno艣膰, dach nad g艂ow膮 i dobre traktowanie. W贸jt im wszystko zabra艂. Straci艂y dom rodzinny. Zosta艂y wi臋藕niarkami. W贸jt swoim napadem i rabunkiem mojego inwentarza powa偶nie zachwia艂 dobrostanem moich zwierz膮t i doprowadzi艂 po艂ow臋 stada do 艣mierci. Zaburzy艂 on tez normalne funkcjonowanie mojej farmy oraz wewn臋trzn膮 r贸wnowag臋 biologiczn膮 na farmie.

W贸jt d艂ugo ukrywa艂, co si臋 dzieje z moimi zwierz臋tami i mnie do nich nie dopuszcza艂. Teraz jasne jest dlaczego - bo zn臋ca艂 si臋 nad nimi.
Doprowadzi艂 do 艣mierci co najmniej 18 moich owiec i k贸z. To potw贸r bez sumienia. Nienawidz臋 tego 呕yda!!! 馃槵馃槵馃槵

1 komentarz:

  1. francowata "milosniczka zwierz膮t" w pelnej krasie:) KARMA NADCHODZI

    OdpowiedzUsu艅

Witajcie na moim blogu armio czytelnik贸w 馃槉

Zanim napiszesz co艣 g艂upiego, ODROBACZ SI臉!!!

馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗馃悗

Do wrog贸w Indianki i Polski:
Tre艣ci wulgarne, k艂amliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie b臋d膮 usuni臋te.
Na posty obra藕liwe obmierz艂ych gadzin nie mam zamiaru odpowiada膰, a je艣li odpowiem - to wdepcz臋 gada w b艂oto, tak, 偶e tylko o艣lizg艂y ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 馃槇

Do spammer贸w:
Prosz臋 nie wkleja膰 na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuj臋 i nie puszcz臋.

Please no spam! I will not publish your spam!