czwartek, 20 grudnia 2018

Partia Wolna Polska


Wyrwę mój polski Naród z rąk żydowskiego okupanta. Nie pozwolę by Żydzi krzywdzili Polaków w naszym własnym kraju. Tak mi dopomóż Bóg i Duchy moich przodków.

W tym celu niniejszym z dniem 20 grudnia 2018 roku zakładam nową partię o nazwie Wolna Polska. Zapraszam wszystkich, którzy chcą mnie wesprzeć w dziele tworzenia krainy szczęśliwości dla wszystkich Polaków.

Polska to kraj Polaków to nasz kraj i to my mamy się tutaj czuć dobrze i bezpiecznie. To my mamy decydować o tym jak chcemy żyć u siebie.

Słowo stało się ciałem. Nowa partia i lider już jest.
Postulaty i program partii też już jest w mojej głowie gotowy.
Teraz wystarczy tylko spisać i opublikować postulaty i zapisać wytyczne i program partii.

Izabella Redlarska
Lider Narodowej Wolnej Polski
511945226

7 komentarzy:

  1. W Polsce nie zarejestrują partii nazistowskiej , a ciebie faszystko dojadą w końcu za propagowanie nienawiści na tle rasowym

    OdpowiedzUsuń
  2. Skończył z tym lewicowym bełkotem. Nikt w te brednie o nazistach nie wierzy.
    Wczoraj utworzyłam Partię Wolna Polska i ona już jest.
    Ja jestem liderem tej partii i zaczynam działać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Otworzyłam? Otworzyć możesz okna żeby przewietrzyć chałupę. Partię należy zarejestrować w sądzie, przedstawić program, itd. To nie to samo co kupić koszyk gruszek na targu w Olecku. Na tej wsi zupełnie odjechałaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowa partia Narodowa Wolna Polska jest faktem.
    Fizycznie istnieje. Formalności to rzecz drugoplanowa.
    Najważniejsze jest lider, przesłanie, wytyczne,postulaty i program partii, które właśnie zapisuję i opracowuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak przygotowania do świąt?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!