poniedziałek, 3 grudnia 2018

Pożegnanie Ślązaka


Ślązak pojechał do domu. O kilka miesięcy za wcześnie. Swojego zobowiązania wobec Indianki nie wypełnił. Miał pomóc remontować stajnie i dom.

Niestety, drażliwe sprawy sądowe, damsko-męskie nagle go wezwały na Śląsk. W związku z tym musiał oddać Indiance kasę za kupione przez INDIANKĘ płyny eksploatacyjne do auta i za usługi wulkanizacyjne, które zasponsorowała Indianka, gdyż auto miało być wykorzystywane przez jakiś czas do wożenia paszy dla zwierząt i desek na remont stajni itp.

Przybysz nie był zadowolony z obowiązku zwrotu pieniążków. Część zwrócił, ale chciał Indiance rąbnąć lampę, którą przywiózł dla niej.

Używane meble i lampę dała dla Indianki pewna Ślązaczka, która wyprowadzała się ze starego domu i opróżniała dom ze staroci.

Ślązak te meble i lampę przy okazji przywiózł, bo i tak jechał do Indianki, a teraz chciał lampę zabrać. Indianka nie rozumiała, dlaczego miałaby swoją lampę oddawać. Wszak przywiózł ją za darmo, przy okazji. To była jego propozycja i wybór, że jedzie na Mazury żarłocznym jak krokodyl Żukiem.

W końcu lampa została, a obrażony Ślązak ruszył z powrotem na Śląsk.

No niestety. Indianka i tak jest stratna, bo zatankowała mu 20 litrów paliwa, którego nawet połowy nie wyjeździła, a on jeszcze lampę chciał jej wyrwać.

Brunhilda Ślązakowi wytłumaczyła, że gdy komuś coś daje to jest ta rzecz od tego momentu własnością obdarowanej osoby i nie może tak sobie zabierać jej bez zgody właściciela.

13 komentarzy:

  1. Dobrze widzę, czy to już śnieg?

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę w nocy przyprószyło, ale już ciapa jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Targujesz sie ja żydówa, masz mentalnośc najgorszej zydówy, która nic nie daje z siebie ale chce zyskać. Wstrętna mi jesteś ja odcinam sie od takich polaczków!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sam masz mentalność żyda! Najpierw pierdolisz przez dwa miesiące przed przyjazdem, że mi wszystko za darmo wyremontujesz, a potem łaskawca sobie zarządza "kup mi to, kup mi to, kup mi tamto" jak dobrze wiesz, że mnie nie stać. Wymiana opon w twoim samochodzie to jest twój interes, zakup płynów eksploatacyjnych do twego samochodu to jest twój interes. Ja mogę kupić paliwo, jeśli tym żukiem gdzies jadę z tobą, polaczku-ślązaczku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale za darmo to nie znaczy że mam kupować materiały!
    To moja praca miałabyć za darmo. Ty chciałaś wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ty mi żadnych materiałów nie kupowałeś. Ja kupiłam materiały.
    Kupiłam ci też nowe opony zimowe do żuka i zapłaciłam za ich wymianę oraz za łatanie dziury w twoim jednym kole. Kupiłam komplet płynów eksploatacyjnych do twego auta, kupiłam 20 litrów paliwa, którego nie wyjeździłam, a ty zabrałeś auto i uciekłeś. Nie przywiozłeś mi paszy ani desek, ani okien. Do tego jeszcze byłeś taki chytry, że moją lampę chciałeś mi zarąbać. Wstyd, Ślązaku!

    OdpowiedzUsuń
  7. I nie kłam, że chciałam od ciebie byś kupował materiały.
    Nie było takiego żądania od ciebie.
    Część materiałów mam, a część dokupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Generalnie nie wierzę w dobre, bezinteresowne intencje ludzi.
    Ktoś coś deklaruje, ze chce przyjechać i pomóc za darmo wyremontować, a potem zanim cokolwiek wyremontował, nagle wyjeżdża i się awanturuje o lampę. Niepotrzebne zamieszanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę myślisz że ktoś ci coś za darmo da czy zrobi???

    OdpowiedzUsuń
  10. Polacy za darmo utrzymują kastę Żydów w Polsce od 70 lat zainstalowaną we władzach i urzędach oraz instytucjach na cieplutkich posadach to czemu kilku Polaków nie miałoby pomóc Polce wyremontować jej budynki gospodarcze i dom?

    OdpowiedzUsuń
  11. Polacy są we własnym kraju nędzarzami gdyż są eksploatowani przez Żydów, którzy nałożył Polakom kajdany prawne i ekonomiczne oraz kulturowe by Polaków zajeżdżać psychicznie, mentalnie, szachować prawnie i eksploatować ekonomicznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. W Polsce żydostwo wprowadziło takie ustawy, by Polaków wyżyłować ze wszystkiego. Przeciętny Polak nie rozumie przyczyn swojego ubóstwa i ciężkiej sytuacji ekonomicznej. Przeciętny Polak zamiast przegonić Żydów ze swojego kraju i skasować ustawy i zapisy prawne dręczące naród - pakuje torby i wyjeżdża za granicę.

    W miejsce Polaków napływają Żydzi z Izraela i USA. Dostają oni paszporty polskie i obywatelstwo za darmo, nawet nie znając języka polskiego i historii Polski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przy rządzie polskim, wśród polskich polityków kręci się agent Mossadu znany wszystkim Jonny Daniels i dyktuje warunki. Zarządził, że ekshumacji zwłok w Jedwabnem nie będzie po to by nadal podtrzymywać oszczerstwa Grossa odnośnie rzekomego pogromu Żydów przez Polaków, bo jest to Żydom potrzebne do wielomiliardowych wyłudzeń pieniędzy od Polaków.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!