sobota, 22 grudnia 2018

Obejrzyj film „Konie i owce w dniu napadu przez fundację Molosy Adopcje (2.05.2018)” w YouTube

https://youtu.be/U91ldW-ANSQ

2 maja 2018 dzień najścia na me włości agresywnej fundacji Molosy Adopcje - widać zadbane, spokojne konie, owce i kozy. Wszystkie moje zwierzęta były zdrowe, dobrze odżywione i dobrze traktowane. Nie kaszlały. Nie były odwodnione. Nie miały biegunki. Ich życiu i zdrowiu nic nie zagrażało. Swobodnie przemieszczały się po całym gospodarstwie. Miały nieograniczony dostęp zarówno do stajni z paszą jak i do licznych wodopojów, a także do bel siana i sianokiszonki, która znajdowała się w zagrodzie za drugą stajnią. Podawałam im też dwa razy dziennie zboże czyli paszę treściwą. 

Owce i kozy jeszcze nie wiedziały wtedy, że zostaną za kilka godzin porwane przez chciwe łapy rabusiów z fundacji pseudo pro zwierzęcej, skrajnie antyrolniczej, lewicowej. Stado owiec i kóz zostało mi zrabowane w środku nocy trzeciego maja 2018 w Święto Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej czyli w Święto Konstytucji, która gwarantuje obywatelom polskim prawo do własności. Moje prawo do własności zostało złamane. Moje prawo do bezpiecznego miejsca zamieszkania do spokoju zostało również naruszone.  Straszono mnie i grożono mi.

Grożono mi pobiciem, aresztowaniem, wywiezieniem do psychiatryka, a także zdemolowaniem mi domu, wybiciem szyb i wyłamaniem drzwi, gdy odmawiałam wydania psów. Napadła na mnie i ograbiła mnie Fundacja Molosy Adopcje we współudziale policji Olecko oraz PIW Olecko. Rabunek był na zlecenie wójta. 

Gdyby nie współudział i pomocnictwo w kradzieży policjantów z Komendy Powiatowej Policji w Olecku oraz inspektorów z Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Olecku moje zwierzęta nadal by żyły. Tymczasem wywiezione w sposób niehumanitarny, owce i kozy nawalone jedne na drugie w dwóch przyciasnych przyczepkach konnych, gdzie się tratowały nawzajem i dusiły w ścisku - zwierzęta ucierpiały.  3 owce zadeptane padły zaraz po tym transporcie.

Wielkie stado 50 zwierząt zostało doprowadzone do zagłady w ciągu kilku kolejnych miesięcy więzienia poza moją farmą, gdzie były trute i głodzone oraz pozbawione dostępu do wody i pastwisk. W sierpniu już co najmniej 19 owiec i kóz nie żyło.

Potem były kolejne zgony. Mnie, mojego weterynarza, ani prawnika do tej pory nie dopuścili do moich zwierząt. Tylko i wyłącznie rabusie i ich współpracownicy mieli dostęp i mają dostęp do moich zwierząt, do mojej własności. Robią z moimi zwierzętami co chcą. Dowolnie manipulują materiałem dowodowym, dowolnie preparują fałszywe dowody przeciwko mnie. To mafia. 

Prokuratura Olecka pozostała głucha na liczne moje pisma domagające się zwrotu moich zwierząt i pomocy moim zwierzętom przetrzymywanym poza moją farmą. Bezduszne państwowe cyborgi pozwoliły by moje zwierzęta konały w męczarniach.

Bóg ukarał dwie osoby zamieszane w kradzież i więzienie moich zwierząt. Dwie osoby nie żyją. Spotkała je kara boska. Tylko na taką karę mogę liczyć w tym skorumpowanym powiecie. 

2 komentarze:

  1. Wow, awesome blog layout! How long have you been blogging
    for? you make blogging look easy. The overall look of your web site is
    wonderful, as well as the content!

    OdpowiedzUsuń
  2. Admiring the commitment you put into your blog and detailed information you present.
    It's nice to come across a blog every once
    in a while that isn't the same out of date rehashed
    material. Excellent read! I've saved your site and
    I'm including your RSS feeds to my Google account.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!