wtorek, 4 grudnia 2018

Pytasz mnie

W muzycznym show Polsatu, wystąpił młody mieszkaniec Sanoka, śpiewając piosenkę Andrzeja Rosiewicza pt. „Pytasz mnie”. Jury skarciło go za… zbytni patriotyzm.
Nagranie z Piotrem Wolwowiczem robi oszałamiającą karierę w internecie.

Poparcie dla młodego piosenkarza wysyłają internauci z całej Polski. Nagranie na Youtubie gdy liczyło już ponad 50.000 odsłon, zostało usunięte , a w przeciągu niecałej godziny strona fanów Piotra na Facebooku przekroczyła setkę internautów. Powstała również w ekspresowym tempie stronawww.piotrwolwowicz.pl, której odsłony liczone są w tysiącach. Jak mówi założyciel strony na FB, Miłosz Lodowski, postawa Piotra Wolwowicza „to przejaw wolności artystycznej z najwyższej półki.”

Za piękne i przejmujące wykonanie tej piosenki Piotrek Wolwowicz spotkał się z gorącym aplauzem młodej widowni, natomiast został „zrugany”przez jurorów na Polsacie w składzie: Elżbieta Zapendowska, Adam Sztaba, Wojciech Łozowski i Olga Jackowska (Kora) za….nadmierny patriotyzm włożony w wykonanie tej piosenki z radą na końcu „Nie idź tą drogą”.

Tekst piosenki:


Pytasz mnie, co właściwie Cię tu trzyma 
Mówisz mi, że nad Polską szare mgły 
Pytasz mnie, czy rodzina, czy dziewczyna 
I cóż ja, i cóż ja odpowiem Ci 

Może to ten szczególny kolor nieba 
Może to tu przeżytych tyle lat 
Może to ten pszeniczny zapach chleba 
Może to pochylone strzechy chat 

Może to przeznaczenie zapisane w gwiazdach 
Może przed domem ten wiosenny zapach bzu 
Może bociany, co wracają tu do gniazda 
Coś, co każe im powracać tu 

Mówisz mi, że inaczej żyją ludzie 
Mówisz mi, że gdzieś ludzie żyją lżej 
Mówisz mi, krótki sierpień, długi grudzień 
Mówisz mi, długie noce, krótkie dnie 

Mówisz mi, słuchaj stary jedno życie 
Mówisz mi, spakuj rzeczy, wyjedź stąd 
Mówisz mi, wstań i spakuj się o świcie 
Czy to warto, tak pod góre, tak pod prąd 

Może to przeznaczenie zapisane w gwiazdach 
Może przed domem ten wiosenny zapach bzu 
Może bociany, co wracają tu do gniazda 
Coś, co każe im powracać tu 

Może to zapomniana dawno gdzieś muzyka 
Może melodia, która w sercu cicho brzmi 
Może mazurki, może walce Fryderyka 
Może nadzieja doczekania lepszych dni 

Może to zapomniana dawno gdzieś muzyka 
Może melodia, która w sercu cicho brzmi 
Może mazurki, może walce Fryderyka 
Moze nadzieja dla ojczyzny lepszych dni

5 komentarzy:

  1. Prosze pani, Olga Jackowska (Kora) nie żyje ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zdążyła przed śmiercią uwalić karierę młodego patrioty.
      Podzieliła się swoim rakiem z młodym Polakiem.

      Usuń
  2. zobaczylam to i nie moge odzobaczyc...i odslyszec.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet jury miało pląsy na twarzach gdy Piotr przejmująco śpiewał. Musieli go uwalić. Zaczipowani. Pracodawca kazał, to patriotę uwalili. Puścił sygnał i wcisnęli klawisze blokujące mu karierę.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!