piątek, 19 października 2018

Nie głosujcie na bandytę! Nie głosujcie na PSL!


Wszyscy radni którzy wybrali złodzieja i sadystę na wójta reprezentują PSL.
Z tego wynika, że PSL popiera złodziei i krzywdzicieli samotnych kobiet i ich zwierząt.

Schronisko w Bystrym, ich weterynarz wystawił bardzo dobre świadectwo zdrowia dla psów wywiezionych z mojego gospodarstwa w maju 2018 za sprawą Elżbiety Kozłowskiej i wójta Kowali Oleckich Krzysztofa Locmana. Wynika z niego, że ukradzione mi psy były zdrowe, zadbane oraz dobrze traktowane na mojej farmie.

Weterynarze, którzy szczepili, odrobaczali i badali moje konie na moim gospodarstwie potwierdzili na piśmie ich bardzo dobry stan zdrowia i odżywienia.

Kozy i owce nie były badane na mojej farmie przed ich wywiezieniem.
Była wręcz odmowa zbadania ich. Nie sporządzono nawet protokołu odbioru, gdyż to nie był odbiór, tylko chamska kradzież. Ukradzione mi zwierzęta są przetrzymywane od pół roku w strasznych warunkach, gdzie masowo zdychają :(((

Liczni świadkowie potwierdzają dobry stan owiec i kóz oraz ich dobre traktowanie przeze mnie przed wywiezieniem stada z mojego gospodarstwa.

Nie udowodniono mi znęcania się, ani nie postawiono mi zarzutu znęcania się nad zwierzętami. Nie było żadnego wyroku.

Na podstawie oszczerstwa zostałam obrabowana przez fundację Molosy Adopcje i wójta Kowali Oleckich, Krzysztofa Locmana, a moje zwierzęta po uprowadzeniu zostały wymordowane :(((

Przeciwko wójtowi Krzysztofowi Locmanowi toczy się postępowanie karne o znęcanie się nad moimi zwierzętami z mojego zawiadomienia i z zawiadomienia PIW Olecko.

Naturalistyczna hodowczyni koni: Izabella Redlarska, Rancho de Rebelle, Czukty 1, 19-420 Kowale Oleckie, Woj.Warmińsko-Mazurskie, tel. 511945226

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!