wtorek, 16 października 2018

Spacer urodzinowy Amari :)

Zamiast obroży psiej i smyczy
kozia obroża i koński uwiąz 😁
To co było pod ręką. 

Pies umorusany to pies szczęśliwy 😁

♥️ Pełne miłości psie spojrzenie ♥️
♥️ Prosto w oczy nowej Pani ♥️

Najmilej się leży tuż u kolan ukochanej Pani.
Szybko mnie zaakceptowała, muszę przyznać. 

Sunia przyjechała wystraszona i zestresowana, mokra że stresu, zwinięta w kłębuszek.

Pierwszego dnia cichutka. Bezszelestna.
Głaskałam ją i przytulałam, pocieszałam.
Na noc wzięłam do domu.

Rano gdy mnie zobaczyła, że pochylam się nad nią i ją głaszczę, po raz pierwszy zamerdała ogonem.

Wspólne spacery bardzo ją ucieszyły.
Pozwoliły otworzyć się psinie.
Nabiera pewności siebie.

Wczoraj spędziła dzień na podwórku obserwując otoczenie w tym moje zwierzęta. Dwukrotnie wydała z siebie groźne dźwięki, gdy ogier zbyt blisko do niej podszedł idąc na nią jakby chciał skubnąć (na pewno chciał) oraz gdy kotek zbyt blisko zbliżył się do miski psa.

Dzisiaj będzie siedzieć w domu i oswajać się z nim i tak przez kolejne dwa tygodnie, bo ma cieczkę.

Suczkę kupiłam by strzegła mojego domu, broniła mnie i moich zwierząt. Reaguje prawidłowo. Jest czujna.

Gdy nagle zobaczyła na polu Brunhildę z jej psem, nie spuszczała ich z oczu szykując się do ataku. Suczka Brunhildy wyczuła zagrożenie i próbowała wskoczyć Brunhildzie na ręce 😁






8 komentarzy:

  1. Jaka to rasa? Sugerowałaś, że chcesz owczarka podhalańskiego, ale to nie jest taki owczarek. Idealny ostry mazurski klimat byłby dla niego. No i podhalańskiego pod żadnym pozorem nie należy trzymać w domu. One generycznie potrzebują zimna i natury. Szkoda, że nie masz takiego. Pasterskie psy nie są ostre, a opiekuńcze i niezwykle przyjazne wobec właściciela czy raczej gospodarza. Dlaczego ktoś pozbywa się rocznej suni, do tego z cieczką? Pewnie dobrze się stało, bo wygląda na to, że miłości nie zaznała. Oby dobrze się chowała i odganiała całe zło. Mam nadzieję, że wściekulce sąsiedzkie nie będą krzywdziły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amari jest Azjatką. To owczarek środkowoazjatycki.
      Rasa hartowana w górach i na stepach Azji. Pies dławiciel wilków.
      Chociaż moja sunia jest nieduża, ale odważna jest i skutecznie broni. Myślę że pogoni i psy i wilki w razie ataku na moje zwierzęta.

      Usuń
  2. czemu nie można trzymać w domu? z cieczką ma ją na lince na zewnątrz zostawić??? no to mielibyście używanie gdyby jakiś pies ją pokrył. a że w domu nawet gdyby nie było cieczki, to bardzo dobrze. powstaje nowa więź między nimi. I proszę przeczytać charakterystykę rasy. Dobry wybór. przypilnuje i obroni, także przed ludźmi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem co mówię, uwierz mi, miałam i mam owczarki podhalańskie. Lektura w postaci charakterystyki rasy trochę mało miarodajne. To są psy pasterskie i wskazany surowy klimat. W domu cierpią, tracą instynkt. Zgoda, obecnie przy cieczce należy izolować. Teren dostępny dla tych wsiowych włóczęgów. Aż dziw, że na razie brak tych burków. Sunia slodka, ale sorry, to nie jest owczarek podhalański czystej krwi. Jest urocza, widać że zaakceptowała Izę i będzie jej wierna. Będzie obrońcą gospodarstwa i zwierząt. Zaprzyjaźnią się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie piszę, że na wciąż. Na czas cieczki i nawiązania więzi. To ważne. A swoją drogą to drugi też by nie zawadził.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słusznie, masz rację. Ale drugi, że co? Drugi pies, to zabije dziewczynę finansowo.

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie o to chodzi, że drugiego psa nie dam rady wykarmić. Wystarczy mi ta jedna owczareczka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymaj się, masz wierną przyjaciółkę i z każdym dniem będzie silniejsza więź. Złe języki będą zawsze i nic nie poradzimy. Trzeba jakoś żyć choć nie zawsze jest to łatwe.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!