wtorek, 16 października 2018

Obejrzyj film „Konie osaczają intruza 16.10.2018” w YouTube

https://youtu.be/kxMbTLHQBrs

Moja nowa sunia świetnie się sprawdza w roli obrońcy. 
Dzisiaj była konfrontacja z końmi, które osaczały ją, a ogier próbował suczkę skubnąć, a nawet przegnać.

Konie na swoich pastwiskach czują się pewnie.  Widząc intruza podchodzą do niego i próbują go przegnać. Moje konie są w stanie zaatakować całym stadem wilka. 
Na czoło wysuwa się ogier. Ogier atakując wymachuje przednimi kopytami.

Suczka przyjechała do mnie w niedzielę. Dzisiaj jest trzeci dzień jak u mnie jest. Pierwszego dnia gdy tu została przywieziona była bardzo zestresowana. Po drodze zmoczyła się - była mokra. Ośliniła się i chyba zsiusiała. Ta podróż musiała być dla niej dużym stresem. Jednak była przewożona prawidłowo. Leżała nieskrępowana w tyle samochodu. 

Pierwszego dnia pobytu na moim gospodarstwie suczka była bardzo cichutka tak jakby nie było psa. Skuliła się. Była przerażona. Wielokrotnie ją głaskałam, przytulałam. To jej bardzo pomogło. 

2 komentarze:

  1. Z tego co widzę to przydało by się porobić koniom wydzielone pastwiska by można się swobodnie poruszać po drodze dojazdowej. a i Tobie byłoby łatwiej utrzymać lepszą nawierzchnię przed domem. nic to. dasz radę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta droga to wewnętrzna droga mego gospodarstwa i mają się na niej paść do woli.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!