czwartek, 18 października 2018

Mądre to??




Zaoferowałam aktualnemu wójtowi Świętajna, panu Kisielowi i jego urzędowi 30 godzin darmowej mojej pracy na rzecz uprzątnięcia, odrestaurowania, udrożnienia drogi gminnej znajdującej się w okolicach Cichego, drogi biegnącej od lasu na granicy gminy Kowale Oleckie i Gminy Świętajno do szosy biegnącej do Cichego z jednej strony i do Sokółek z drugiej, a panisko Kisielisko odrzuciło moją darowiznę. Mądre to?

Z Czukt do Cichego biegnie totalnie zaniedbana droga, z której korzystam i ja, udając się na zakupy do Cichego, oraz zamierzam wykorzystywać tę drogę do rajdów konnych po Mazurach Garbatych. Nawiasem mówiąc, już jest ona wykorzystywana przez innych jeźdźców. Nie jest tam zbyt bezpiecznie, są dziury, doły, leżą gałęzie i badyle. Człowiek idąc się potyka, o jeździe rowerem nie ma mowy, tym bardziej autem. Nawet konno jadąc nie jest zbyt bezpiecznie, bo koń się może potknąć na leżących na drodze badylach.

Kilka tygodni temu napisałam wniosek o udrożnienie tej drogi. Zaoferowałam też moją pomoc, moją pracę, by tę drogę doprowadzić do porządku. Dzisiaj po raz drugi usłyszałam, że Urząd Gminy Świętajno w obecnym składzie nie jest zainteresowany moją darmową pracą. Nie rozumiem tego!
Jakim człowiekiem trzeba być, by gardzić cudzą pracą i być zamkniętym na jakąkolwiek współpracę dla dobra ogólnego?
 
Indianka
511945226


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!