wtorek, 16 października 2018

Obejrzyj film „Atak koni na intruza” w YouTube

https://youtu.be/Hw6e15m7WSg

Konie bardzo interesują się moją nową suczką. Gdy wyszłam z nią na spacer nie odstępowały nas na krok. Kwestią czasu i oswojenia się jest akceptacja nowego zwierzęcia na ranczo.

Zaś stalkerka Smulska ze skóry tak bardzo wyłazi by zniszczyć moją hodowlę koni, że aż zaangażowała w to wykwalifikowanego łąkarza aby wykazać, że moje łąki są złe, ale jej kurka wodna nie wyszło, bo okazało się że właśnie moje naturalne łąki są dobre, a nawet idealne, bo rośnie na nich wszystko to co koniom potrzebne do prawidłowego wzrostu, rozwoju. Moje konie na nic nie chorują, są tryskającymi zdrowiem i energią rumakami. Sierść która jest wizytówką zdrowia koni lśni jak namaszczona olejem.

Pewna kasta komunistycznych aparatczyków i beneficjentów PRLu tak bardzo przywykła do terroryzowania obywateli Polski, że nie dopuszcza do swobodnego hodowania zwierząt i czuje parcie w kierunku kontrolowania cudzej działalności oraz na podstawie wyssanych z palca pomówień dąży do przejmowania cudzej własności.

Moje konie na nic nie chorują, są tryskającymi zdrowiem i energią rumakami. Sierść która jest wizytówką zdrowia koni lśni jak namaszczona olejem.

Zanim padnie kolejne oszczerstwo Deruchowskiego lub Smulskiej lub złodziejki Kozłowskiej od razu wyjaśniam, że u mnie konie nie są hodowane wsobnie. Również owce i kozy krzyżowane są z niespokrewnionymi samcami, dlatego w moim stadzie owiec miałam barany z różnych ras i nowe kozły.

Deruchowski to troll który nagminnie wpiernicza się w cudze hodowle koni i durnowato a impertynencko poucza wszystkich. Ma też on przykry nawyk poniżania i obrażania kobiet. Trzeba na niego uważać, bo to podpierdalacz zdolny do każdego świństwa. Składa donosy na hodowców koni do inspektoratów weterynarii. Lepiej omijać kapusia jak śmierdzące łajno.

W moim stadzie jest niezamierzony inbred na Feza oo siwego araba z Janowa Podlaskiego (po prostu w okolicy nie było innych ogierów arabskich z licencją na krycie klaczy małopolskich) ale nie ma chowu wsobnego, bo nie było krycia w bliskim pokrewieństwie, ojciec córki nie krył, ani syn matki czy siostry.

Fez występuje dawniej w poprzednich pokoleniach. Fez oo jest dziadkiem Indiany, a ojcem Hannibala sp/młp od Hossy sp/młp po którym mam córki Indiany.

 Także inbred jest, ale nie ma chowu wsobnego i wszystkie moje konie są zdrowe, prawidłowe i śliczne. Oczywiście starałam się znaleźć zupełnie nie spokrewnionego ogiera dla moich klaczy i w sumie znalazłam paru, ale psychopatyczne towarzycho z RRdeSyf do którego zalicza się Deruchowski i Skulska oraz złodziejka Elka Kozłowska z fundacji Molosy Adopcje, mi to uniemożliwiło szkalując mnie szeroko po internecie i wcinając mi się w interesy i negocjacje, więc w końcu kupiłam ogierka ze starego sprawdzonego źródła i mam czym kryć.

Bliskiego pokrewieństwa nie ma, a źrebięta po tym ogierze mam urodziwe i zdrowe. Fajne rumaki z nich będą.

Niemniej jednak jest to karygodne i wysoce irytujące, że jakieś zawistne łajzy mieszają mi się do interesów i mojej hodowli. Gdyby nie ich stalking kryłabym trakenem, a nie arabem.

Deruchowski - nie łachudro i obrzydliwy, nienawistny oszczerco. Ja konie umiejętnie hoduję od 16 lat starannie dobierając materiał genetyczny. Dzięki moim talentom hodowlanym i wiedzy o genetyce, którą sobie przyswoiłam lata temu mam tylko i wyłącznie udane konie, prawidłowo zbudowane, zdrowe.

Zazdrość cię zżera chamski bucu. Mam nadzieję, że wyborcy PiSu wyrwą takich nienawistnych chwastów i szkodników jak ty i te wasze całe zgniłe zaplecze postkomusze, które okrada uczciwych, zaangażowanych całym sercem w hodowlę, utalentowanych hodowców takich jak ja.

Wszystkie moje konie mają głęboki, szlachetny, udokumentowany rodowód, ponad stuletni. Co do kradzieży i zagłodzenia moich zwierząt toczą się obecnie postępowania prokuratorskie przeciwko wójtowi i twojej kumpeli ze złodziejskiej fundacji Molosy Adopcje. Mam nadzieję, że spotka ich zasłużona kara, za krzywdę wyrządzoną mnie i zamęczenie moich bezbronnych zwierząt brutalnie wyrwanych z ich rodzinnego domu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!