czwartek, 9 listopada 2017

Pomoc potrzebna



Ludzi dobrej woli z całej Polski proszę o pomoc.
W mojej gminie panuje od lat straszliwa znieczulica.
Nigdy tu nie mogłam liczyć na chociażby cień pomocy lewicowego wójta,
czy wybranych przez niego pracowników socjalnych.
Nigdy nie otrzymałam jakiegokolwiek wsparcia, jak mieszkam tu w tej gminie Kowale Oleckie 15 lat.
Zamiast tego, wyizolowali mnie i robią donosy na mnie do różnych instytucji,
by dokopać mi, narazić na straty, uciążliwości, by totalnie utrudnić i tak trudne i ciężkie życie samotnej kobiety na wsi 😧😧😧
Krzywdzą mnie, planują mi odebrać wolność i okraść mnie z moich zwierząt i gospodarstwa. Cały czas działają rozmyślnie na moją szkodę.

Potrzebne są pieniądze na remont kapitalny domu i budynków gospodarczych.
Właśnie komornik znowu zajął mi całą niewielką dotację rolniczą 😟😟😟,
która dopiero co wpłynęła 😟😟😟.
Nie mam za co remontować domu będącego w bardzo złym stanie technicznym. 😧😧😧
Brak też środków na remont stajni, owczarni, budowę wiaty, ogrodzeń.

Każda złotówka się liczy. Potrzebne są pieniążki na zakup desek, krokwi, na remont dachu i sufitu oraz cegieł na nowy komin i zapłatę dla majstra.

Niestety, jest poważne ryzyko, że pieniądze z konta może zagarnąć komornik.
Lepiej wysłać kaskę na adres, lub kupić materiały i przywieźć lub wysłać do mnie.
Konto jest za ryzykowne.
Pan komornik ma takie ładne, drogie auto.
Nie potrzebuje drugiego. Ja nie mam żadnego.

Izabella Redlarska
Czukty 1
19-420 Kowale Oleckie
Pełny numer konta:
72 1160 2202 0000 0000 4587 8859

7 komentarzy:

  1. a jak wpłacimy na remont to komornik nie kładzie łapy?
    mamy twije długi spłacac to nie fair. nie lepiej kupic materiały i wysłac lub przekazem wysłać poczta polską. ....albo na konto innej osoby bys kase miała do reki?

    kreatywna wieśniakowa kumpelka

    OdpowiedzUsuń
  2. ale po co wpłacac jak i tak komornik zajmie? niech kupią Ci matreiały trzeba Ci pomóc jesteś taka sama i biedna dobra kobieta

    OdpowiedzUsuń
  3. kup sól i pozbieraj gły sosnowe zrób soł sosnowa i sprzedawaj

    OdpowiedzUsuń
  4. Postaram się coś podesłać na koniec miesiąca i trzymam kciuki nieustannie..
    Korzystając z długich wieczorów wróciłam do Twoich postów z początków bloga, 2008-2009 rok. To moja ulubiona część bloga, bez polityki, za to o zwierzakach, gotowaniu, pomysłowych ułatwiających życie na Rancho wynalazkach. I mam prośbę, czy dałoby radę abyś choć raz na jakiś czas wrzuciła jakąś wspominkową notkę z czasów sprzed założenia bloga, z lat 2002-2008? Na pewno masz dużo wspomnień i wydarzeń z tamtych lat! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Macie rację. Komornik może z konta zająć.
    Lepiej wysłać kasę na adres, lub kupić mateteriały.
    Konto jest za ryzykowne.
    Pan komornik ma takie ładne, drogie auto.
    Nie potrzebuje drugiego. Ja nie mam żadnego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dotacje z ARiMR sa ustawowo zwolnione od zajecia komornika jako srodki publiczne z UE. Musisz przedstawic komornikowi potwierdzenie przelewu i ostatnia decyzje o doplatach i on powinien oddac te pieniadze. Postanowienie komornika mozna tez zaskarzyc do Sadu w ciagu 7 dni od doreczenia.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!