wtorek, 7 listopada 2017

Nigdy się nie interesowała, nigdy nie pomagała


Pracownica opieki społecznej, Ewelina Giedrojć - nigdy się nie interesowała moim losem, moimi warunkami życia, po pożarze w zeszłym roku na wiosnę, w roku 2016, nie wykazała cienia zainteresowania, przez 15 lat mego życia na Mazurach nigdy mi w niczym nie pomogła.

Nigdy nie przychodziła do mnie jak jest to praktykowane w gminie, by mi pomóc posprzątać, zrobić zakupy, ugotować obiad czy chociażby zabrać do prania ubrania i pościel.

Nigdy nie dostałam darów żywnościowych z puli Unii Europejskiej lub Caritasu czy Czerwonego Krzyża - darów, które są od lat rozdawane osobom z gminy znacznie bogatszym ode mnie, które podjeżdżają swoimi samochodami po owe dary.

Przez 15 lat ani serca, ani troski ze strony GOPS Kowale Oleckie nie uświadczyłam.

Po tych 15 latach ciężkiej walki o przetrwanie w ekstremalnie ciężkich warunkach życia, po gównianym donosie złorzeczącego internetowego trolla i stalkera w jednej osobie, latem 2017 przyjeżdża bezduszna biurwa, by mi odebrać WSZYSTKO to, co ciężką pracą i mymi staraniami sobie wypracowałam.

Hiena żerująca na ludzkiej tragedii przyjechała by zniszczyć moje życie, by zniszczyć mnie. Wystarczył jej jeden gówniany donos anonima, prawdopodobnie policyjnego anonima.

Babsko zaplanowało dla mnie straszliwy los:

Więzienie w postaci zakładu psychiatrycznego i kalectwo wywołane przymusowymi psychotropami niszczącymi mózg i duszę,

Rabunek moich ukochanych zwierząt,

Licytację mojej ukochanej Ziemi.

Jak państwo polskie może na coś takiego pozwalać? Gdzie jest Bóg? Gdzie jest sprawiedliwość?

Izabella Redlarska
Czukty 1
19-420 Kowale Oleckie
Tel.511945226

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!