sobota, 4 listopada 2017

Morawiecki o rekonstrukcji rządu: To pytanie nie do mnie. Ja się zajmuję tylko rekonstrukcją polskiej gospodarki

– Ja się nie będę oceniał, bo to tak nie powinno się odbywać. Jak mnie ocenią niedobrze, to mnie nie będzie, a jak mnie ocenią dobrze, to będę – tłumaczył wicepremier, minister rozwoju i finansów Mateusz Morawiecki.Wicepremier w rozmowie z Krzyszt...

DoRzeczy - 4 listopada 2017

http://a.msn.com/r/2/AAuqldn?a=1&m=PL-PL

Skoro wszyscy ciągną temat rekonstrukcji rządu, to i ja zabiorę głos.
Bym widziała Pana Kaczyńskiego jako premiera rządu, a Panią Beatę Szydło jako prezydenta.
Pożegnałabym zdecydowanie pana Dudę.

Pan Kaczyński jest świetnym, doświadczonym politykiem wielkiego formatu i w pełni zasługuje na czołowe stanowisko, jako ojciec  wielkiej reformy i zmian na lepsze w Polsce.
Nadto jest już w sędziwym wieku, a Duda traktuje go z wielką pogardą. Z premierem Duda musiałby się bardziej liczyć.

Pani Beata Szydło świetnie prezentuje polskie interesy na świecie i w Unii Europejskiej, jest sympatyczna, zrównoważona, ludzka i lojalna wobec partii, która uczyniła ją premierem.
Jej słowa i czyny są spójne, w przeciwieństwie do postawy p. Dudy.

Pan Duda zdradził wyborców i polską rację stanu. Jest głównym hamulcowym niezbędnej reformy wymiaru sprawiedliwości. Podważa naturalne prawo zwycięskiego PiSu, do realnego rządzenia państwem, do przeprowadzania gruntownych zmian w patologicznych strukturach państwa. Jego działania, działania Dudy - są sprzeczne z polską racją stanu. Jego działania krzywdzą Polaków takich jak ja, którzy czekają aż do polskich sądów dotrze prawo, sprawiedliwość, etyka zawodowa i moralność ludzka, by ludzie mieli szansę na uczciwe procesy.

Izabella vel Indianka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!