środa, 1 listopada 2017

Lewackie sądy rządzą w Polsce


Lewaccy sędziowie nie zostali wybrani w demokratycznych wyborach, ale rządzą i pomiatają Polakami.

Nikt mnie nie zapytał co sądzę o tej całej nagonce. Żaden pełnomocnik nie stanął w mojej obronie. Kopią mnie jak ubezwłasnowolnioną piłkę. Rzucają mną jak przedmiotem. Poniewierają i poniżają. Wożą gdzie chcą i do kogo chcą.

Takie są lewackie sądy stworzone za komuny i nadal rządzące w kraju, mimo tego, że nikt ich personelu nie wybrał w demokratycznych wyborach.

Sędziowie sami się wybierają pośród swoich, sami się wspierają przeciwko społeczeństwu i demokratycznie wybranej władzy Prawych i Sprawiedliwych.

Stworzyli państwo w państwie, gdzie oni są bezkarni, a cała reszta społeczeństwa ma im służyć jak niewolnicy bez prawa głosu, bez prawa do poszanowania godności osobistej.

Izabella Redlarska
Czukty 1
19-420 Kowale Oleckie
Tel.511945226

18 komentarzy:

  1. a to oni to już uchwalili że cie zamkna? czy to sie toczy? :( Bogusia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toczy się. Ze skóry skorumpowane urzędasy wychodzą, aby za wszelką cenę mnie zapuszkować. Produkują naciąganą makulaturę, by mieć podkładkę. Jakby mogli, to prosto z ogrodu by mnie zawieźli do psychiatryka.

      Usuń
    2. A nie mozesz w Szczecinie albo w jakimkolwiek innym miescie udac sie do psychiatry i (nie mowiac mu jaki jest powod) poprosic o wykonanie badan ogolnych oceniajacych Twoj stan?
      Oczywiscie formalnie sad moze nie wziac tego pod uwage, ale na pewno oslabi to ocene Obary, ktory podstepem, incognito przjechal na Twoje ranczo.

      Usuń
    3. Mogę. Myślałam o tym.
      Opinia Daniela Obary jest niewiarygodna.
      Złożyłam wniosek o jej wykluczenie.

      Usuń
  2. Indianko, czyżby syfiarze zostali zablokowani na fb? Gdzie w Szczecinie zamieszkasz? Masz jakas miejscówke na zime? Czy Brunhilda bedzie doglądać zwierząt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamieszkam w Szczecinie na zimę, a Brunhilda będzie pilnować inwentarza i dobytku. I jeszcze ktoś oprócz niej.
      Ja zaś będę wpadać raz na dwa tygodnie sprawdzać czy wszystko okay.

      Usuń
  3. jakich zwierząt jak bedzie ich zabór przed zimą , o czym piszesz do chuja ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pozwolę żeby jakiś wsiowy skurwiel okradał mnie z moich zwierząt!
      Nie ma podstaw prawnych do zaboru zwierząt.
      Zwierzęta są zdrowe i zadbane, mają pod dostatkiem paszy, ściółkę, stajnię i masę czystej wody.
      Niech się pazerne skurwysyny odpierdolą ode mnie i moich zwierząt .😬👊

      Usuń
    2. Indianko, sprobuj choc raz sprytem, a nie totalnym buntem. Jesli sie da, sprzedaj troche zwierzat, wykaz za masz dobra wole. Pozostalym zwierzetom wygodniej bedzie przetrwac zime, zastepczy opiekunowie latwiej je ogarna, a weterynarz nie bedzie sie mogl przyczepic, ze nie reagujesz na zalecenia. Przeciez jesli Twoje konie znowu poleza do soltyski, to teraz policja je zarekwiruje.

      Usuń
    3. Moje konie są non stop na mojej posesji.
      Obecnie w zagrodzie przy stajni, gdzie mają zieloną, bujną trawę, siano i wodę.
      Niech się ode mnie odpierdolą szmaciarze!

      Usuń
  4. Wez sie uspokoj, poswiec czas na zdobycie wiedzy o Twoich prawach i czego unikac jak ognia.
    https://www.eporady24.pl/obserwacja_psychiatryczna_bez_zgody_pacjenta,pytania,24,184,8194.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam duży temperament i nie będę się na siłę uspokajać, jak mnie łachy wkurwiają!

      Ps. Dzięki za link. Właśnie go czytam.

      Usuń
  5. I beda Cie wk..., bo im chodzi o udowodnienie, ze jestes agresywna, nie panujesz nad soba, nad swoimi emocjami i przez to zagrazasz sobie i otoczeniu.
    Wiem, ze to niezwykle trudne, ale powinnas zachowac stoicki spokoj, a przynajmniej sprawiac takie wrazenie, nawet jesli wewnatrz sie gotujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, jak ścierwa skorumpowane tu mi naloty robią, wkurwiam się, ale jestem opanowana. Potrafię.
      Dopierdalam im ostrym językiem. Kulturalnie, ale tak, ze idzie im w pięty. To oni tracą panowanie nad sobą 😀
      Aż ich telepie, ze złości. Porada psychiatryczna to im potrzebna, po każdym nalocie na moje Rancho.😈😉

      Usuń
  6. Ja w środku się gotuję, ale na zewnątrz skała 😝

    OdpowiedzUsuń
  7. Na jednej rozprawie, gdzie gliniarz kłamał na moją szkodę i sędzia uniemożliwiała mi wyciągnięcie z niego prawdy, wreszcie nie mając manewru, będąc przez sędzię blokowana, zapytałam grzecznie pana policjanta, czy jest zdrowy psychicznie, czy leczył się psychiatrycznie 😀 (no bo takie banialuki opowiadał, że aż szczena mi opadła).
    Sędzia az podskoczyła z wrażenia na fotelu 😀
    Natychmiast ujęła się za kłamczuchem. Nie dała mu odpowiedzieć.
    A mogło to być ciekawe 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takiej sytuacji warto tez delikwenta zapytac, czy wie, jaka jest kara za skladanie falszywych zeznan.
      http://www.rp.pl/artykul/1012149-Co-grozi-za-zlozenie-falszywych-zeznan--czyli-krzywoprzysiestwo-.html

      Usuń
    2. Oleckim policjantom tu w Olecku nie grozi żadna kara za składanie fałszywych zeznań. Niestety.
      Tu rządzi bezkarna kasta postkomuchów bez sumienia 😕

      @StałemPodBlokiem

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!