wtorek, 7 listopada 2017

Droga gminna przed gospodarstwem


A te rozjeżdżone koleiny to tzw. droga gminna przed moim gospodarstwem. Wszyscy kierowcy strasznie się skarżą na stan techniczny tej drogi. Skarżą się od lat.
15 lat temu gdy jechałam tą drogą cieżarówką z moim dobytkiem ze Szczecina, kierowcy grozili, że mnie wysadzą z moimi meblami i rzeczami, bo nie mogli przejechać.
Minęło 15 lat i droga nadal zaniedbana.
Nic tu nie jest poprawiane, poszerzane.
Raz tylko wysypali mój piasek i żwir przed laty, który dałam gminiarzom za darmo.
Kilkanaście ciężarówek.
Dawno go deszcze wypłukały.
Tu drobne kamienie potrzebne, coś, czego deszcz nie wypłucze. Nic tu nie jest robione.
Syf jak był 15 lat temu tak i nadal jest teraz.
Droga strasznie wąska i wyboista. Ludzie boją się tędy jeździć.

Izabella Redlarska
Czukty 1
19-420 Kowale Oleckie
Tel.511945226

1 komentarz:

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!