wtorek, 2 kwietnia 2024

Założyłam stronę na zdjęcia Szczecina

Postanowiłam stworzyć piękny album ze zdjęciami urokliwych zakątków Szczecina.

Strona ma na celu propagowanie eleganckiej, klasycznej architektury, albowiem ta współczesna, komunistyczna jest obrzydliwa i odpychająca. Bym chciała, by w moim mieście stawiano piękne budynki - pełne finezji i czaru. Prostackie modernistyczne pudła komunistyczne są nie do zniesienia. Gdy patrzę na nie, to moje oczy i poczucie estetyki cierpią.

Zamieszczę tam setki pięknych, urokliwych zdjęć z mojego miasta :)

W końcu zwiedzam miasto regularnie ;)

Na początek mam już kilka w zanadrzu :)

Zielony Szczecin - Nasze Piękne Miasto | Facebook




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!