poniedziałek, 29 kwietnia 2024

Nie ma rolnika do Europarlamentu

Startują różne partie i różni kandydaci do Europarlamentu, a nie ma ani jednego rolnika. To poważne niedopatrzenie, że rolnicy nie będą mieli swojego reprezentanta w Unii, który by ostro sprzeciwiał się krzywdzeniu rolników polskich.

Ja powinnam tam pojechać i zastopować szkodliwą dla Polski i narodu polskiego politykę. Jestem waleczna co udowodniłam kilkuletnią, ciężką, samotną walką z systemem o moje zwierzęta i prawo do godnego traktowania rolnika i hodowcy.

Ja nie miałabym oporu by przysiąc na Biblię, że nigdy nie zdradzę interesu polskiego, że nigdy nie zagłosuję na szkodę narodu polskiego, a zwłaszcza rolników - żywicieli narodu, bo znam siebie, ufam sobie i wiem, że dotrzymam słowa. 

6 komentarzy:

  1. To dlaczego nie jedziesz? Może Europa czeka na ciebie? Na co jeszcze czekasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo trzeba być zgłoszonym przez partię. Samemu nie można kandydować. Takie przepisy.

    OdpowiedzUsuń
  3. A w Polsce nie ma rolniczej partii. Jest tylko Konfederacja która niekoniecznie troszczy się o dobro rolników, bo wszak mnie zostawili na pastwę lewactwa i jego psychopatycznej nagonki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Konfederacja cię zdradziła? A masz jakieś doświadczenia z Konfederacją w Olsztynie? Czemu tam nie działałaś? Powinnaś tam już nawiązać współpracę z lokalnymi działaczami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ta walka o zwierzęta została zakończona sukcesem? Masz wszystkie zwierzęta z powrotem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że mi przypomniałeś o niezałatwionych sprawach. Byłam dziś u prawnika na konsultacjach i od jutra biorę się za pisanie zawiadomień o paserstwie i wniosków o przeniesienie spraw do Szczecina.

      Usuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!