czwartek, 18 kwietnia 2024

Tekstura powierzchni

Narysowałam to dzisiaj. Jeszcze chciałam dopieścić, ale już nie było czasu. I tak zarwałam wykład z teorii projektowania byle to dokończyć z grubsza i oddać, bo facetka obniża oceny, gdy się nie oddaje prac w terminie.

Co prawda ja jej wcześniej wszystkie prace oddałam w terminie, a i tak mi postawiła dwóję. Teraz też ją pytałam czy dobrze wykonałam tekstury, czy o to jej chodziło, czy poprawić coś? Na to ona, że nie będzie mówić nic tylko postawi ocenę. Pewnie znowu postawi dwóję. Po co studentce tłumaczyć czego się wymaga, czego się od niej oczekuje, jak można z chorą satysfakcją postawić dwóję i liczyć na to, że nie zaliczy przedmiotu, a koleżanki wykładowczyni z katedry przyklepią jej nieuczciwe oceny podczas egzaminu komisyjnego?

2 komentarze:

  1. Ta struktura drewna przypomina bardziej damską cipę niż drewno. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahahaha :D Nie ma takich cip. To jest właśnie tekstura drewna. Są różne drzewa i każde ma swoją specyficzną teksturę.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!