czwartek, 18 kwietnia 2024

Nieprzyjemne incydenty na uczelni

Dzisiaj były dwa i jedna drobna sytuacja traktowania po macoszemu.
Oba incydenty i sytuacja bazowały na utrudnianiu mi zaliczeń przedmiotów. Nie były przypadkowe. Najpierw była odmowa wyjaśnienia mi zadań na statystyce.

Potem były manewry na teorii projektowania dążące do uniemożliwienia mi oddania pracy w terminie.

O skąpieniu mi objaśnień zadania na grafice tylko napomknę.

Generalnie to niektóre profesorki sterczą kwadransami przy dzieciakach tłumacząc i pokazując im szczegółowo ćwiczenia do wykonania, a mnie zbywają byle czym i byle jak. Ta od statystyki powiedziała dziś wręcz, że nie będzie mi nic tłumaczyć. Traktują mnie wyraźnie gorzej niż inne studentki. Jest to bardzo nieprofesjonalne, wręcz dyskryminacyjne. Jeśli nie zdam tego roku to będzie wyłącznie ich wina. Robią tak, abym nie zdała. Takich mamy "pedagogów" na uczelni.

Na UWM tylko dwóch prowadzących stosowało dyskryminację.

Na ZUT tego jest więcej. Obrodziło w zeszłym tygodniu. W tym jest kolejny wysyp odpychających zachowań.

5 komentarzy:

  1. Indianko to nie tak. Może dzieciakiom z racji tej że są dziećmi to chcą bardziej wytłumaczyć za to doceniają ciebie bardziej bo jesteś już wprawiona w studiach. W ten sposób pokazują że ty jesteś mega inteligientna to dlatego poświęcają tobie mniej uwagi. Nie zawsze musisz być w centrum zainteresowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie, ja nie jestem techniczna. Ja jestem humanistyczna. Potrzebuję szczegółowych objaśnień przy zadaniach technicznych. Po prostu wczoraj nie zrobiłam zadania na statystyce, bo nie wiedziałam jak. Chyba nie o to chodzi? Wszyscy którzy konsultowali się z prowadzącą indywidualnie porobili swoje zadania pod jej dyktando, a ja osierocona zostałam z niczym i nie skończyłam zadań. A za tydzień kolokwium z tego, co ona mi nie chciała wytłumaczyć.

      Usuń
  2. To wygląda że na ZUT jest gorzej niż na UWM. Ojej indianko dlaczego tak jest?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że to chwilowe i się wyjaśni w tym lub przyszłym tygodniu. Ja na prawdę nie mam czasu ani ochoty chandryczyć się z kolejnymi osobami które się przeciwko mnie odpalają nie wiadomo z jakich przyczyn (może politycznych, ideowych?).

    OdpowiedzUsuń
  4. A to w Szczecinie homolobby wśród uczniów i nauczycieli też jest?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!