czwartek, 18 kwietnia 2024

4 prace w dwa dni

Wczoraj wykonałam dwa malowidła na rysunek. Jeden z nich jeszcze będę dopieszczać za tydzień.

Dzisiaj wykonałam dwie prace na przedmiot Teoria i Zasady Projektowania.
Jeden to rysunek tekstury na dzisiaj.
Nie wiedziałam, że to było do zrobienia tydzień temu, bo wtedy osoba z katedry wyciągnęła mnie na korytarz wmawiać mi, że moje rysunki są bezwartościowe. Zatem musiałam to dziś nadrobić znienacka. Nadrobiłam. Ledwo zdążyłam, bo pani od teorii zmieniła plan zajęć dzisiaj i skasowała okienko w którym planowałam to nadrobić.

Potem w czasie odwołanej dendrologii  namalowałam zadaną kompozycję statycznego ogrodu. Kartka z bloku rysunkowego się zwija od mokrych farb.
Ledwo zdążyło mi to wyschnąć. Chciałam to malowidło zostawić w katedrze, ale portierka powiedziała, że nikogo już nie ma.
Muszę sztywniejszy brystol i karton zdobyć na ten drugi malunek.

Jeszcze mam do namalowania ogród dynamiczny.

1 komentarz:

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!