poniedziałek, 1 stycznia 2024

Wycieczka

Byłam dzisiaj w Policach. 😊
Dawno mnie tam nie było. Lata. Dziesięciolecia.
Rozpoznałam tory i park w którym mnie kiedyś pszczoła użądliła :) 
Chodząc po tym miasteczku miałam wrażenie, że tam już kiedyś byłam, bo w sumie byłam, tyle, że miasteczko bardzo się zmieniło a tego nie miałam okazji zaobserwować wcześniej, więc dla mnie te uliczki i zabudowania to nowość. Mimo to, miałam wrażenie swojskości. To było miłe uczucie. Muszę się tam kiedyś wybrać wcześniej na cały dzień pochodzić. Może znajdę hotel robotniczy w którym mieszkałam i przedszkole do którego mnie odstawiano codziennie rano :)

1 komentarz:

  1. Takie hotele robotnicze są bardzo tanie. A kto cię obstawiał rano znaczy odstawiał?

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!