niedziela, 21 stycznia 2024

Wycieczka za miasto

Wycieczka za miasto udała się. Znalazłam ziemne kopce krecie z czystą ziemią rolną. Oczywiście zamarznięte, ale po ich ostukaniu rozkruszyły się i dały się zapakować do reklamówki. Tym samym zdobyłam glebę do posiania kolejnych nasion i posadzenia pozostałych sadzonek.😊🙌

Niespodziewanie dziś udało się też zdobyć świeże nasiona słodkiej, czerwonej papryki 😊
Także mam już komplet do siania rozsady papryki. 😊🙌

Wycieczka pomogła mi zapanować nad emocjami po popołudniowej lekturze wkurwiającej korespondencji.

7 komentarzy:

  1. Dlaczego korospondencja jest dla ciebie wkurwiająca? To jest tylko korospondencja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie prościej było kupić woreczek ziemi w ogrodniczym? Żal ci parę złotych na ziemię? Nie musisz tyle jedzenia kupować a ziemię powinnaś kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowanie ziemi w sklepie to głupota i marnotrawstwo pieniędzy.

      Usuń
  3. Może ty lepiej nie czytaj tej korospondenccji jak ona cię wkurwia albo przygotowuj się jakoś na to.

    OdpowiedzUsuń
  4. I tak już jestem otępiała i przytłoczona tym całym złem zwalonym na mnie przez łajdaków z Mazur. 😢

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jak to ziemia kopana w miescie, to jest skażona przeciez! Te spaliny rundap co nim chodniki pryskają, to wszysto poźniej masz w tych paprykach. Lepiej wróc do domu i tam zacznij siać, bo znow to wozić PKSami ? Mnie by się nie chciało z tym targać tyle kilometrów. Weż se kup auto, to bedziesz miała łatwiej. No i ziemia na Ranczu i powietrze lepsze o wile, ni ż w Szczescinie., czy Olsztynie.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!