niedziela, 28 stycznia 2024

Dźwięk dziwny

14.50 dziwny, głośny dźwięk w mojej kawalerce. Tak jakby uderzenie w gong lub coś takiego. Jakby ktoś zadzwonił dzwonkiem roweru albo dzwonkiem na kontuarze sklepu czy recepcji. 

Dopiero co wróciłam ze spaceru podczas którego dostałam bardzo stare 3 lampy.

U MNIE NIE MA NIC TAKIEGO CO MOGŁOBY TAKI DŹWIĘK WYDAĆ. 

Przywiozłam stare lampy ze starego domu. To spadek po człowieku, który już nie żyje. Były na strychu.

Nic bliżej o nim nie wiem, poza tym, że nie żyje, a zostały po nim: naftowa lampa, lampa naftowa przerobiona na elektryczną, zwykła prosta lampa. Wywalić? Czy obserwować co się będzie działo?

Postanowiłam sytuację obserwować. Jak mi chociaż jedna rzecz spadnie z półki i się potłucze to wywalę te lampy na śmietnik.


5 komentarzy:

  1. To może być też zły znak. Zmarli może chcą w jakiś sposób przemówić do ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Lajta rób z tymi lampami. Może potrzyj to dżin wyjdzie

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie trwa cały czas. Zdarzyły się 4 pojedyncze dźwięki w dużym odstępie czasu.

    OdpowiedzUsuń

Witajcie na moim blogu armio czytelników 😊

Zanim napiszesz coś głupiego, ODROBACZ SIĘ!!!

🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

Do wrogów Indianki i Polski:
Treści wulgarne, kłamliwe, oszczercze, manipulacyjne, antypolskie będą usunięte.
Na posty obraźliwe obmierzłych gadzin nie mam zamiaru odpowiadać, a jeśli odpowiem - to wdepczę gada w błoto, tak, że tylko oślizgły ogonek gadziny nerwowo ZAMERDA. 😈

Do spammerów:
Proszę nie wklejać na moim blogu spamu, bo i tak zmoderuję i nie puszczę.

Please no spam! I will not publish your spam!